![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=qeAr01hzG30
Ik ben volledig akkoord met de drijfveer van deze man achter deze symbolische daad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() En wat met de Bijbel die homo's wilt discrimineren en gewelddadig wilt aanpakken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ja, nu je het zegt... Ik zal eventjes het erbij pakken en de hoofdstukken opnoemen die misschien relevant zijn voor dit topic, of neen, gewoon allemaal:
Hoofdstuk 1: De waar (die is het niet) Hoofdstuk 2: Het ruilproces (Ook niet) Hoofdstuk 3: Het geld of de warencirculatie (dat ook niet) Hoofstuk 4: Verandering van geld in kapitaal (Weeral niet) Hoofstuk 5:Het arbeidsproces en het vermeerderingsproces (Nope) Hoofdstuk 6: constant kapitaal en variabel kapitaal (Noppes) Hoofdstuk 7: De meerwaardevoet (Njet) Hoofdstuk 8: De arbeidsdag (Weer al niet, net zoals de andere 14 hoofdstukken) Het gaat tot 22 hoofdstukken die niks zeggen over hetgeen waarover dit topic gaat. Vraagje: al in het Kapitaal gelezen? Of zijn wij weer zo van "Ik oordeel graag zonder kennis en als kip zonder kop, maar liefst achter de pc!" Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 11 april 2011 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Neen, maar ik had wel vernomen dat erin staat dat men homo's moet discrimineren of iets op gelijkend. Ik heb de Bijbel (nog) niet gelezen, en ik geef er eigenlijk ook geen oordeel over.
Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 11 april 2011 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Boekverbrandingen in naam van de vrijheid van meningsuiting, wat gaan ze nog allemaal verzinnen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En uiteindelijk discrimineer je nu ook door een onderscheid te maken tussen heteroseksuelen en homoseksuelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet eens naar Tunesië gaan, heel andere soort Islam als in Afghanistan. Mijn ma was er vorig jaar naar toe geweest en zei dat er daar vriendelijke, respectvolle en westers geklede vrouwen met hoofddoeken rond liepen. Ik hoop uit grond van mijn hart dat zo'n Islam zich uiteindelijk gaat plaatsvinden in België, want al die moslims eruit schoppen, daarvoor is het denk ik ietsje te laat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is tenslotte ook hoe veel religies hun succes hebben gekend, en de Islam niet in het minst, ze zijn groot geworden door terreur. Mensen zodanig angstig maken dat ze op den duur de wetten van die religie na zouden leven. Geweldpleging is jammer genoeg een tactiek die werkt. Als het op boekverbranding aankomt heeft de Islam trouwens ook wel een geschiedenis. Het Christendom ook, maar zover ik weet is religie niet genetisch. Mijn overgrootouders waren de laatste echte Christenen in mijn familie.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 11 april 2011 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed nieuws!
Ik denk dat uitgeverijen hierachter zitten, ze willen meer verkopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eerst fimpke bekijken ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 12 april 2011 om 07:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Een hoofddoek mag niet want dat is een symbool van onderdrukking, maar een boekverbranding heeft blijkbaar plots geen negatieve symbolische betekenis meer.
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Leuk filmpke
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor degenen die niet eens 't filmpje gezin hebben en toch willen meekwebbelen; 't gaat hier niet om 'n of meer boeken verbranden, maar 'n HD, waar 40.000 kopieën van de koran op staan.
Zo, nu mogen jullie verder kwebbelen en weten tenminste wáár 't over gaat!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 12 april 2011 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Thunderfoot doet vaker dingen die op niets slagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze zeggen het over te zullen laten aan de wereldlijke macht ( als geordend geheel of enkelvoudige invulling ) is nogal wiedes.... een ieder die zich christen noemt wordt veronderstelt te leven naar dat geloof.... dat incluis het persoonlijk optreden ook al druist dat tegen de rest in.... dus die instelling hoeft enkel wakker te liggen van een zo groot mogelijke en zeer volgzame kudde en de inrichtende wereldse machten zullen wel volgen ![]() In principe zie ik bijzonder weinig verschil met de islam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Vermits allah alwetend is, moet er in de koran ergens een regel staan waarin duidelijk vermeld wordt dat je geen digitale korans mag verbranden of deleten.
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 16 april 2011 om 02:07. |
![]() |
![]() |