![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ik weiger inbevbieren te drinken . | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 35,56% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
29 | 64,44% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Hints , tips en andere zever om te voorkomen dat inbev nog wat meer geld verdient mag hier gezet worden ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik mis de optie: "ik weiger, tenzij het alternatief Heineken is"
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inbefbieren, wat zijn dat ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb een voorkeur voor niet-inbevbieren, liefst uit kleine brouwerijtjes. Maar een boycot, dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inbev maakt bier. Ik zie dan ook geen enkele reden om tegen Inbev te zijn. Had je nu nog Spadel NV gezegd, ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inbev parasiteert op onze biercultuur.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg nooit nee tegen bier,inbev of niet
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inbev maakt geen bier.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inbev maakt geen bier.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan gaat ge gewoon ergens anders, he. Café's genoeg hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets waar je veiligheidshalve een inbevlapje voor nodig hebt alvorens het je tong te laten strelen ... Geheelonthouders gebruiken dat ni ...
![]() Shit , visuals van nen toog vol volk die allen proberen een pint leeg te likken met zo'n lappeke derover ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() ²
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke cultuur bedoel je als je spreekt over bankiers?
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Het brouwen gebeurt nog altijd door brouwers, hoor, niet door bankiers. De politiek van AB-Inbev mag dan weinig sociaal zijn, hun producten zijn meestal nog altijd van behoorlijke kwaliteit. Alleen spijtig dat ze nogal bitter kunnen nasmaken, maar dat is dan figuurlijk, niet letterlijk.
Hoedanook, als ik kan, vermijd ik Inbevbieren. En in België lukt dat op de meeste plaatsen meer dan behoorlijk.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is er eens een bedrijf van bij ons dat niet wordt overgenomen door een buitenlandse multinational, maar dat zèlf gaat overnemen en één van de grootste bedrijven ter wereld is geworden.... is het wéér niet goed.
Voor hetzelfde geld waren Stella Artois, Jupiler, Leffe,... allemaal in handen van SAB Miller -of het complete horrorscenario: Heineken. Wees tevreden en schol Laatst gewijzigd door Zeno! : 23 augustus 2010 om 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Brouwen is een ambacht, maar dat neemt niet weg dat het altijd al de bedoeling is geweest om er geld mee te verdienen. Ik gun de werknemers van AB-Inbev met veel plezier hun (vloeibare) boterham, en zal dan ook met plezier een Leffe of een Stella drinken, met dien verstande dat ik met nog meer plezier een biertje van brouwerij 3 Fonteinen, brouwerij Caulier, brouwerij Huyghe of een andere kleinere brouwerij zal drinken.
![]() |
![]() |