![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer hoog geachte leden en sympathisanten,
Hoog geachte geïnteresseerden, Kameraden bier- en tenenliefhebbers, Na overleg, dat een week geduurd heeft, zijn PBL-RKT en eerste uursmilitant Txiki het volgende overeengekomen: Rekening houdende met het feit dat: - bier lekker en gezond is, - tenen lekker en aantrekkelijk zijn, - de plaatselijke biersector alle steun kan gebruiken in deze barre tijden, - de geur van versgewassen tenen de neus meer prikkelt, - bier en tenen mensen bij elkaar brengen, ongeacht hun persoonlijke achtergronden - PBL-RKT waakt over de gezondheid van z'n leden, - PBL-RKT en Txiki de hogere doeleinden van de organisatie letterlijk en figuurlijk uitdragen, - PBL-RKT en Txiki altijd in de beste verstandhouding overleggen en ageren, - het engagement van Txiki in onze organisatie dermate veel tijd, energie en inzet vergt, zijn PBL-RKT en Txiki overeengekomen dat: - Txiki stopt met roken. Definitief en volledig. Er zijn daarin geen zij- of tussenwegen, -Txiki de mededeling hierover zelf verspreidt, - Txiki zal moeten doorbijten. PBL-RKT weet waartoe Txiki in staat is, en gaat er bijgevolg vanuit dat het ook deze keer zal lukken, - PBL-RKT de leden en sympathisanten oproept Txiki te steunen. PBL-RKT roept iedereen, alle leden en sympathisanten, op om het glas te heffen op deze overeenkomst tussen de organisatie en Txiki, op ons aller gezondheid! Vlaanderen, 26 februari 2010 ![]() ![]() Undefeated Army
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() * burps *
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Over vijf jaar hebben we een nieuwe anti-rook activist bij.
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Heb al een week niet kunnen roken wegens ziekte. Misschien ook de moment om er mee te stoppen.
De echte test is als de Guinness is in de man....
Laatst gewijzigd door Dajjal : 26 februari 2010 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een waarheid als een koe...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 26 februari 2010 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol. dat klinkt als een bedreiging tgo de hele wereld
![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() veel succes!
ik blijf lekker doorpaffen ![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is gesproken,en daar gaan we direkt eentje op paffen....
Een goeie trein moet smoren.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 26 februari 2010 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedere poging is een goede poging
Ben momenteel "rookloos" sinds 12 augustus vorig jaar en ik moet zeggen ... eigenlijk heb ik er niet zoveel goesting meer naar. Af en toe eens een moment maar die zijn echt sporadisch. Ik hou me recht met de gedachte ... als ik niet rook denk ik maar heel sporadisch eens aan die sigaret (en da's echt maar één keer om de zoveel weken momenteel) ... als ik wel rook denk ik er 25 keer per dag aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan het de mensen schelen dat jij überhaupt leeft? Hoe lang ben je mentaal al dood?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 27 februari 2010 om 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() rectificatie
Citaat:
Verder: veel succes, braaf Txiki'tje! ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ...zolang het enkel bij "stoppen met roken" blijft ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |