Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 februari 2011, 11:08   #1
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard Mijn droomwereld stort helemaal in!

Britney Spears heeft iemand anders haar danspasjes laten uitvoeren in de clip bij haar nieuwe nummer Hold It Against Me.

Ik ben diep geraakt door dit vreselijke nieuws.

http://www.nu.nl/achterklap/2437770/...-danseres.html
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 11:18   #2
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mijn droomwereld ziet er toch anders uit, ... Britney Spears, komt daar oa niet in voor...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 11:23   #3
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dit geeft aan het begrip 'playbacken' een nieuwe dimensie...
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 11:32   #4
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Mijn droomwereld ziet er toch anders uit, ... Britney Spears, komt daar oa niet in voor...
Nochtans stond ze een kleine tien jaar geleden op mijn lijstje van 5. U weet wel, het lijstje van 5 celebreties waar je mee mag vogelen moest je de kans hebben zonder dat uw vriendin u kan betichten van overspel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 3 februari 2011 om 11:32.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 11:56   #5
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nochtans stond ze een kleine tien jaar geleden op mijn lijstje van 5. U weet wel, het lijstje van 5 celebreties waar je mee mag vogelen moest je de kans hebben zonder dat uw vriendin u kan betichten van overspel.
Hmmm, randgeval dan toch, ... als ge 5 celebreties moogt kiezen, ... hmmm

k zou eens goed moeten nadenken, ... maar of Spears in dat lijstje zou voorkomen, ... P Hilton in elk geval al niet, laat ons daar maar duidelijk in zijn.
Oud 3 februari 2011, 11:59   #6
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Hmmm, randgeval dan toch, ... als ge 5 celebreties moogt kiezen, ... hmmm

k zou eens goed moeten nadenken, ... maar of Spears in dat lijstje zou voorkomen, ... P Hilton in elk geval al niet, laat ons daar maar duidelijk in zijn.

Mijn nummer 1 op dit moment is Jessica Alba. Het is natuurlijk ook belangrijk dat je je vrouw nu en dan eens een update geeft van de lijst, kwestie van misverstanden te voorkomen als het zover is natuurlijk. Paris Hilton is bij mij toch wel een twijfelgeval hoor. Ik kan me niet inbeelden dat ik er nee tegen zeg. Komaan, het is een geit eersteklas, er zijn waarschijnlijk ook wel 5 lekkerder dieren te vinden, maar toch, het blijft wel Paris Hilton hé. Als ik ze ergens mee moet vergelijken dan is het met een film zoals Bloodsport. Zo belachelijk slecht dat het weer goed wordt. Daarom, komt Paris erop bij de eerstvolgende update van de lijst. Het zal ongetwijfeld tot felle kritiek van mijn madam leiden maar toch!
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 3 februari 2011 om 12:02.
Oud 3 februari 2011, 12:01   #7
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn nummer 1 op dit moment is Jessica Alba. Het is natuurlijk ook belangrijk dat je je vrouw nu en dan eens een update geeft van de lijst, kwestie van misverstanden te voorkomen als het zover is natuurlijk.
Ze is inderdaad ongelofelijk met die pinguins, ...
Oud 3 februari 2011, 12:06   #8
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn nummer 1 op dit moment is Jessica Alba. Het is natuurlijk ook belangrijk dat je je vrouw nu en dan eens een update geeft van de lijst, kwestie van misverstanden te voorkomen als het zover is natuurlijk. Paris Hilton is bij mij toch wel een twijfelgeval hoor. Ik kan me niet inbeelden dat ik er nee tegen zeg. Komaan, het is een geit eersteklas, er zijn waarschijnlijk ook wel 5 lekkerder dieren te vinden, maar toch, het blijft wel Paris Hilton hé. Als ik ze ergens mee moet vergelijken dan is het met een film zoals Bloodsport. Zo belachelijk slecht dat het weer goed wordt. Daarom, komt Paris erop bij de eerstvolgende update van de lijst. Het zal ongetwijfeld tot felle kritiek van mijn madam leiden maar toch!
Wat heeft Paris Hilton ooit gepresteerd in haar leven, behalve cocaïne snuiven en parties bezoeken en geld opmaken...?
En hoe begandelt zij haar kleine beffertje de chiwawa ?
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 12:17   #9
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Wat heeft Paris Hilton ooit gepresteerd in haar leven, behalve cocaïne snuiven en parties bezoeken en geld opmaken...?
Niks, maar daar gaat het niet om Derk. Het gaat eigenlijk helemaal om niets behalve om het feit dat ze Paris Hilton heet, dat ze waarschijnlijk ook gewoon zeer heet is en dat ze er, laat ons eerlijk zijn, niet slecht uitziet.
Oud 3 februari 2011, 13:01   #10
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niks, maar daar gaat het niet om Derk. Het gaat eigenlijk helemaal om niets behalve om het feit dat ze Paris Hilton heet, dat ze waarschijnlijk ook gewoon zeer heet is en dat ze er, laat ons eerlijk zijn, niet slecht uitziet.
zeer heet, dat weet ik niet jong, ... voor de rest een plank met een gat in , als het dan toch een celebrity moet zijn, dan kunt ge beter eens op de AVN awards gaan rondshoppen.
Oud 3 februari 2011, 13:03   #11
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
de Hilton tapes ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 13:21   #12
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor iemand die net losgelaten werd uit Auschwitz bedoel je? In dat geval wel ja.

En dan hebben we het nog niet over het feit dat ze dommer is dan het achtereind van een varken.
Oud 3 februari 2011, 13:28   #13
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Voor iemand die net losgelaten werd uit Auschwitz bedoel je? In dat geval wel ja.

En dan hebben we het nog niet over het feit dat ze dommer is dan het achtereind van een varken.
twee beoordelingscriteria voor u ?

dat kan ik maar moeilijk geloven hoor ...

aan al die criticasters hier : mag ze gewoon een slet zijn, ja ??? mag het ???!

veeleisende mensen
Oud 3 februari 2011, 13:31   #14
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb dat anders aangepakt. Op 1 staat het nichtje van mijn vriendin en op 2 die blonde serveuse van het café in mijn straat. Kwestie van mijn kansen wat te vergroten.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 13:37   #15
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik heb dat anders aangepakt. Op 1 staat het nichtje van mijn vriendin en op 2 die blonde serveuse van het café in mijn straat. Kwestie van mijn kansen wat te vergroten.

Aha, dat heb ik ook geprobeerd, maar het moest een lijstje met beroemdheden zijn.
Oud 3 februari 2011, 13:41   #16
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
als ze te dicht komen, dan mogen ze niet op de lijst van mijn vrouw ... ttz tegen die rosse van K3 kwam toch een veto
Oud 3 februari 2011, 13:53   #17
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Britney Spears ????

Allee, er liepen toen al veel heter wijven rond in dat milieu hoor.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 13:54   #18
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Alba is nu milf, komt niet meer in mijn A list tevoorschijn.

Geef mij die ex-babysitter van Britney maar, Jordan Kacie ofzoiet. Daar zijn de Hilton tapes niks tegen.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 13:57   #19
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

eva mendez staat toch op één, en blijft daar voorlopig ook staan
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2011, 13:58   #20
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Welke letter van I, L en F begrijp je niet goed?
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be