![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ff naar de winkel geweest om DVD-spelertje te kopen (tegenwoordig verkopen ze da tegen €50 ). Nou zegt die verkoper dat het geen zin meer heeft om een speler te kopen die alleen maar DVD's kan tonen. Aangezien volgens hem in de toekomst alles blue ray zal zijn, is het volgens de man absoluut aangewezen van een speler te kopen die ook blue ray kan tonen. Maar dat ding kost in promotie nog €129!!
Wat denken jullie? Spreek die verkoper de waarheid, en zal alles in de toekomst blue ray worden, of is dit gewoon een verkoopstruc?
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 31 januari 2011 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo goed als waarschijnlijk.
Maar fysieke mediadragers zijn passé. Koopt u ne speler met een harde schijf en parkeer alles gewoon daarop. Laatst gewijzigd door Heftruck : 31 januari 2011 om 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op mijn werk (met meer dan 200.000 CD'se enige 1000-en DVD's en een enige tientallen miljoenen uur TV en radio) zegt men dat alle beeld- en geluidsdragers zullen verdwijnen binnen 10 jaar.
Alles gaat online tegenwoordig en komt dan uit een draadje of een kabeltje. Bedrijven zoals Spotify voor muziek is de toekomst, dat zal met film ook wel gebeuren. Ik ga nog één CD kopen van een groep waarvan ik ook mijn eerste LP kocht: The Kinks. En dan stop ik ermee (met kopen dan). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en wanneer zijn alle dvd's van de markt? Als uwen DVD-speler al 10 jaar kapot is? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij en Jeroen waren toch uit elkaar?
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen begon de balzak weer te tintelen?
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo niet dan kan je zonder problemen een goedkope dvd-speler kopen. Tegen dat je misschien een blue ray-speler nodig hebt kosten ze misschien ook maar 50 euro. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu de moment dat Apple een mac mini zou uitbrengen met blu ray speler zou ik geneigd zijn die te kopen, maar ze houden ook nog altijd de boot af, dat wil zeggen dat ze het niet weten, anders had Jobs dat al lang gedaan, volgens mij wachten ze op iets anders, en ik vrees een beetje dat Blue Ray nooit meer gaat doorbreken, ... En dat het inderdaad, streamen gaat worden over internet, video on demand en dat soort toestanden. Dit weekend de nieuwe Apple TV gezien, en dat werkt op dat systeem, video kopen via de Apple store. toestel past in de palm van uw hand, ge sluit het aan op uw HDMI poort, speelt alles van uw harddisk op uw computer, er zijn er ook al van Western Digital en andere merken. Tussen de 100 en 250 euro , al dan niet met harde schijf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Als je een laptop hebt, zorg dat daar een BR in zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Momenteel is het streamen van een film met blue-ray kwaliteit nog niet aan de orde. Als je zelf DVD en Bleu-ray's koopt deze gewoon op de harde schijf zetten en deze aansluiten met de TV via een mediacenter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik heb een ps3 staan, en koop vanaf nu alles in Blu Ray.
Zeker in de meer recentere films is het verschil wel groot. Maar het is maar wat je zelf wilt natuurlijk....Ik zou persoonlijk ook geen 220 euro geven voor de speler alleen. Trouwens in de mediamarkt in duitsland ben ik al blu ray spelers tegengekomen voor 120 euro (philips). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik naast de versterker, de HDD recorder, de Sat Receiver , de DVD speler, en de video source switch en de mini laptop er ook nog eens een mediacenter aan ga hangen, dan krijgt mijn madame nen stroke, ... ![]() ![]() Ik wil dus echt iets met een HDMI aansluiting waar ik zo goed als alles mee kan afspelen. Van t weekend met zo een mediaplayer in mijn handen gestaan, ... maar dan realiseerde ik mij plots dat ik zowat 150 DVD`s moet gaan rippen (en dat is voorzichtig geschat, ... ) ik heb daar nu even geen goesting in, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of je kan ook alles kopieren naar de ps3. En ik koppel mijn afstandbediening via hdmi gewoon met de ps3. Geen extra afstandsbediening nodig dus. Ik vind het tot nu toe de best besteede 300 euro ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind de mac mini veel te duur als mediaspeler, persoonlijk vind ik de X-box 360 een veel betere en goedkopere keuze.
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |