![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Link
Alweer een communautaire rel. Vlaanderen wilt water verkopen aan qatar, maar de Walen zien dat niet zitten aangezien het hun water is. Nu dreigen ze er zelfs mee de waterkraan toe te draaien.... Ze kunnen ook gewoon ons drinkwater vergiftigen, als we dan toch zo leuk bezig zijn. Ik geloof trouwens nooit dat de Walen ons drinkwater verkopen onder de prijs. Wij hebben het eerlijk gekocht omdat niemand anders het wilt kopen is de prijs uiteraard niet zo hoog maar dat belet ons toch niet om het met winst door te verkopen.
![]() Laatst gewijzigd door Pieter B : 24 januari 2011 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() in de Knack stond vorige week een artikel dat Vlaanderen 71 ct aan Wallonie betaalt terwijl de marktprijs hier rond de 40ct schommelt ...
de rel draait erom dat Vlaanderen nu investeert en dus binnen een paar jaar ... zonder Waals water verder kan. Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 24 januari 2011 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ken je Duits ook Txiki ?
![]() nochtans geen lokaal taaltje ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 24 januari 2011 om 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik voel me plots erg Palestijns. Kolonisatie van de Vlaamse rand en nu wordt er ook nog gedreigd het drinkwater af te sluiten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Als ze water verkopen aan Qatar mogen ze op zijn minst 250% van de huidige olieprijs rekenen. Zij hebben het WK gekocht, ze moeten daar dus niet gierig doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() nu is dat een gekke rel, want in de Antwerpse haven vult AWW al jaaaren boten :s
of dat dat water nu dient om tanks te spoelen of dat dat water naar Quatar gaat ?! is dat t verschil ?? het zal er dus wel echt om gaan dat Vlaanderen nu de infrastructuur financiert om zonder Waals water te kunnen in de toekomst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mannen hebben grote spaarbekkens gebouwd, in de jaren 80 al ! Herinner je: 1juli 1980 werd belgie "federaal"... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man
het houdt echt nooit op bij jullie. Zoals ik zaterdag in Antwerpen tegen iemand zei "je hoeft niet meer naar de Efteling, het Sprookjesbos is nu hier" ![]()
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 24 januari 2011 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het kan toch niet idioter niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst bekeek ik mijn agenda om mij er van te vergewissen dat het nog geen 1 april is, daarna vroeg ik me af of de neveneffecten weer met ons voeten aan het spelen waren, maar dan dacht ik er net aan dat we in Belgie wonen, waar de Vlamingen geen initiatief mogen nemen en solidariteit slechts in 1 richting bestaat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We pompen dat gewoon ongezuiverd uit de Schelde, ... die arabieren zullen dat wel proper maken...
|
![]() |
![]() |