![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bij 't binnenrijden ten paleize
smeekte de pers om hen te spijzen. BDW genoot, lachte de tanden bloot en rammelde met hun sjokkedijzen. ![]() De Standaard |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() BDW krijgt van mij alsmaar minder sympathie nu hij Brussel de mogelijkheid wil geven een erkend gewest te worden en zo de strategie van de Franstaligen te bevorderen... nog een beetje aanmodderen en het status quo is een feit.
Foei, volgende keer zal mijn stem naar VB gaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 3 februari 2011 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Ik hoop dat u gelijk zal hebben... ,zullen zien en later nog eens praten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dit zou betekenen dat hij Vlaamse grond weggeeft en dat hij Vlaanderen verplicht een andere hoofdstad te kiezen. Maar dit in de strijd werpen, is tweedracht zaaien bij de Franstaligen. Want plots is daar de mogelijkheid voor een gewest dat zelf wil beslissen en beschikken over geld zonder nog rekening te moeten houden met de gemeenschappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik herinner me nog goed dat er in september of oktober, toen BDW zijn nota ging schrijven, er heel wat te doen was rond het feit dat dw "plat op zijn buik ging gaan" etc. Vooral Xenophon scheerde hoge toppen en het er niet het minste vertrouwen in. Uiteindelijk bleek er niets aan de hand.
Ik denk dat dit ook weer het geval is, en al het gezever is een maat om niets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, dan misschien toch maar beter er voor zorgen dat de N-VA de grootste partij blijft in de hoop dat uiteindelijk N-VA samen met VB en eventueel met Ldd, in totaal aan meer dan 50% van de stemmen geraken. Wanneer dat gebeurt is het cordon verleden tijd. Laatst gewijzigd door Garry : 3 februari 2011 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Dat gaan ze dan toch maar 1x moeten doen, want zodra het VB (een partij van kwiestenbiebels) eens iets zal mogen bewijzen zal 't er rap mee gedaan zijn. De Winter & Co zullen dan flink in de pot moeten graaien want hun riant parlementair leventje zal nadien wel afgelopen zijn ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Verstand komt met de jaren.
Arme Vlaming, belogen, bedrogen en bestolen van in de wieg tot voorbij het graf. Laatst gewijzigd door Freddie : 3 februari 2011 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen glazen bol maar stel enkel vast dat de VB-top gedaan zal hebben met zingen eens ze zullen moeten bewijzen dat ze ook nog beleid kunnen voeren. En naar analogie met alle éénmalige potverteerders blijft hen dus één kans om er diep in te graaien. Meer schrijf ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is gewoon om te zeggen: "kijk, we zijn wel bereid tot toegevingen" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In hun geest is dat wat op tafel ligt in hun voordeel reeds zo goed als bekomen. En wat als andere partijen daar dan in de toekomst wel op ingaan ? mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of toch...anders wordt de pot kleiner... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De om zijn ouderwets uiterlijk makkelijk uitgelachen Karel Dillen wist wat hij deed toen hij Frank Vanhecke aanstelde als voorzitter. FVH heeft die partij met vele kamers geleidt zonder dat er barsten kwamen. Maar na 2004 werden sommigen een beetje zot van glorie.
FDW heeft de overhand genomen en gaat liever al stampend in een combi gesleurd worden. Zolang hij niet een stap opzij doet zal het Vlaams Belang blijven zakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling