![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Alhier zo: KLIK
Raar dat hier nog geen thread over is. OK, 't is een heel ander soort "verkiezing" ![]() Laat ons niet vergeten dat Humo doorgaat voor een links blad (vind ik toch ook). Als zelfs die hun publiek al BDW op de troon zetten... Zeer benieuwd of de Zuiderlingen (*) dit gaan oppikken in de pers, en wat de reacties zullen zijn. Mvg, PP (* sorry, ik ben een fan van de Blauwbloezen) |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() ![]() Het gaat dus over het artikel he Anyway, ja, vreemd vind ik dat niet echt, Humo is inderdaad ook volgens mij eerder een links blad, maar is er een linkse politicus die de gave heeft de stem van veel mensen zo goed te verwoorden? Zelfs al vind je jezelf links, je moet toch wat respect hebben voor de standvastigheid van BDW? Misschien ligt het daaraan, misschien hebben veel "linkse" humo-lezers nu pas beseft dat ze "rechts" zijn, en dat nooit durfden zijn (of zeggen) omdat dat tot voor kort nog een vies woord was.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 28 februari 2011 om 10:09. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het over Pixelpower die benieuwd is van de reactie van de Franstalige media en daarna meent dat ze in Vlaanderen daar toch geen rekening mee moeten houden. Waarom dan in eerste instatie nieuwsgierig zijn naar hun reactie ?
Citaat:
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 28 februari 2011 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Vrijwel alle programma's zitten volle steken te zetten naar politiek toe en VTM gaat dikkertje uitnodigen voor een oscar uit te reiken ...
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() Omdat ik misschien besef dat ik maar één persoontje ben, en - in een opwelling van zuiver altruisme - wil weten wat anderen denken? Dat ik daar ga rekening mee houden, dat zien we nog wel hee. Laatst gewijzigd door pixelpower : 28 februari 2011 om 10:48. |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Zelfs al ben je links, je kan er toch moeilijk naast kijken dat BDW de dominante politicus van het voorbije jaar was.
Net zoals ook tegenstanders moeten toegeven dat Wilders de dominante politieke figuur van Nederland was vorig jaar. Eigenlijk heeft dat niets te maken met goed of slecht vinden. Voor de Walen zal het zeker weer de zoveelste verrassing zijn. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overings off-topic mijn complimenten met je avatar. Mooie foto. Ik heb niet direct een bron maar ik denk dat BDW ook in Wallonië wel binnen de top 5 van homme politique van het jaar 2010 zal vallen. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat tot "overkill" leid
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 28 februari 2011 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weer eentje die dat eentonige discours van Brusselmans grappig vindt. Ik snap dat niet, die man zegt al decennia dezelfde grappig bedoelde zever.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens, Brusselmans kan foutloos schrijven. Jij niet.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 februari 2011 om 16:51. |
||
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ... volgens mij ook ...
![]()
#19 |
Parlementslid
|
![]() Ik ken veel mensen die Humo lezen omwille van de humor en niet omwille van de journalistiek. Zo bereiken hiermee een gemengd publiek.
Ik hou het persoonlijk liever bij P-magazine.
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan het construct de Spellingchecker dit construct eens onder handen nemen?
|
![]() |