![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Europees Commissaris
|
![]() U hebt gehoord, een rechtzaak tegen Top Gear.
Citaat:
Citaat:
De vrouw in kwestie laat zien dat ze geen spottende humor verdraagt als het gaat over haar eigen volk gaat. Iedereen die Top Gear bekijkt weet dat men in het programma elk volk stereotypisch benadert. De vrouw in kwestie zweeg toch wanneer men met de Engelsen lachten. Toen heeft ze geen klacht ingedient. Blijkbaar mag men volgens mevrouw wel lachen met engelsen maar niet met mexicanen. Zou de vrouw zelf een raciste zijn? Zo te zien wel.
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Bah, wat een zever van mensen met veel te lange tenen. Zowat iedere bevolkingsgroep en ieder land is al eens bespot door top gear. Ik denk dat je moeite moet doen om een aflevering te vinden waar ze dat niet doen. Zelfs de Belgen zijn al eens aan bod gekomen.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 februari 2011 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Mexicanen zijn bijgevolg niet alleen 'lui, waardeloos en winderig', maar ook nog eens gespeend van humor. 'Achterlijk rund', 'scheve lavabo' en 'garnalenbrein' zijn dagelijks gebruikte liefkozingen ten huize Jukes. Moet ik nu een proces verwachten van mijn huisgenoten? Of mag er nog eens gelachen worden?