Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 1 juni 2004, 13:53   #1
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Heb me via media laten wijsmaken dat het krapuul Nullens ontslagen is door het blok maar zijne kop kan men nog altijd bezichtigen op http://www.Dilsen-Stokkem.be
Van geloofwaardigheid gesproken
neruda is offline  
Oud 1 juni 2004, 14:13   #2
Chucky
Provinciaal Statenlid

Chucky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Heb me via media laten wijsmaken dat het krapuul Nullens ontslagen is door het blok maar zijne kop kan men nog altijd bezichtigen op http://www.Dilsen-Stokkem.be

Idd, wishful Thinking
Chucky is offline  
Oud 1 juni 2004, 14:26   #3
Nobody
Vreemdeling

Standaard

Uit de partij gezet ; ok zo moest dat zijn ! ... maar ik denk dat zijn foto weghalen van de website binnen de verantwoordelijkheid ligt van het bestuur van Dilsen-Stokkem zelf zeker ..???
Nobody is offline  
Oud 1 juni 2004, 14:47   #4
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Waaaaaw Neruda. Voorwaar een belangrijk probleem in de binnenlandse politiek.
Ik ga der dezen nacht nie van slapen denk ik.

Of is het bedoeld als een striemende aanklacht tegen het gemeentebestuur van Dilsem - Stokkem ? Dat ze niet snel genoeg werken ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 1 juni 2004, 15:14   #5
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

benji is offline  
Oud 1 juni 2004, 15:18   #6
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard

Of is het bedoeld als een striemende aanklacht tegen het gemeentebestuur van Dilsem - Stokkem ? Dat ze niet snel genoeg werken ?
Tegendradie, het is dringen tijd dat gij uw goed humeur terugkrijgt. Dit kan hard klinken, maar ik heb uw in een paar maanden van ne vrolijke grapjas zien omslaan in ne zure zagevent. Ik word ook wel eens kwaad op iemand op dit forum, maar heb geleerd om mijn hurmeur daar niet door te laten beinvloedenn en die mensen te negeren. Over politiek zal er altijd onenigheid en discussie zijn. Ge zoudt dat ook eens moeten relativeren, ge gaat veel langer en gelukkiger leven met een goed humeur. Negeer toch gewoon de provocatuers, ge weet wel wie ik allemaal bedoel, en probeer met de normale mensen te discussiëren. Stop met bekvechten, dat is echt niet goed voor u, het is bovendien compleet nutteloos en ge gaat er nog verzuurder van worden. Het is maar een forum hé joeng, ge gaat toch geen brompot worden door een paar nitwits op een stom internetforum!
Dit is goed bedoelde raad, en ik hoop echt dat ge terug de vrolijkaard wordt van vroeger. Kom eens wat in koetjes en kalfjes, en probeer daar vooral niet over politiek te praten.
dejohan is offline  
Oud 1 juni 2004, 15:33   #7
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde

lievendr's schermafbeelding

Standaard

Voorwaar een volks figuur !!

Oud 1 juni 2004, 16:02   #8
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als een partij iemand uitsluit, moet die persoon dat melden in de raad of als hij ontslag neemt moet dat eerst geacteerd worden op de raad voor er iemand kan aangesteld worden.

En dan, dan kan de site aangepast worden. Maar goed, regels zijn er...
De Garde is offline  
Oud 1 juni 2004, 16:07   #9
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Misschien niet belangrijk voor u ...het Vlaams Blok draagt hiermee niet eens het respect aan de inwoners van Dilsem-Stokkem ..want ze verwachten degelijk te weten welke krapuul van het VB hun nu eigenlijk vertegenwoordigt niet ? 8)
neruda is offline  
Oud 2 juni 2004, 14:28   #10
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Communisten zijn ook krapuul....
Sinistra is offline  
Oud 2 juni 2004, 14:48   #11
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Misschien niet belangrijk voor u ...het Vlaams Blok draagt hiermee niet eens het respect aan de inwoners van Dilsem-Stokkem ..want ze verwachten degelijk te weten welke krapuul van het VB hun nu eigenlijk vertegenwoordigt niet ? 8)
Neruda heeft gelijk, de toestand is ernstig. Ik stel voor om Dilsem-Stokkem te redden van de totale chaos en anarchie door daar de noodtoestand af te kondigen...
In afwachting dat de foto effektief verwijderd wordt, kunnen patrouilles van de Brigade Paracommando's de rust in het dorp bewaren... 8)
Attiladehun is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be