![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus geen discussie maar om te hinderen en te kwellen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar de moderatie toe reageren, op de koop toe binnen een moderatie-subforum, omdat je wat getreiter beu bent, is kleinzielig.
Reageer binnen de topic zelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wel, als ze u stelselmatig trachten te hinderen en kwellen zoals ge zegt, zal dat wel zijn omdat ze uw stelling niet kunnen ontkrachten he. de joodse hasbara hier volgen datzelfde idiote principe : off topic gaan, hitleriaanse verwijtjes, holocaustdrama en persoonlijk gaan om scheldpartij uit te lokken om u te kunnen laten bannen. Net daardoor doen ze hun joodse terreurstaat de slechtst mogelijke dienst ![]() dus geen reden om u druk te maken, integendeel !
Laatst gewijzigd door roodhaar : 28 juli 2010 om 16:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Laatst in Suriname was er een witte Nederlander die mijn lezing over blauw bloed wilde verstoren. Dus mijn Surinaams publiek dat bewust naar de lezing kwam om kennis van mijn verhaal te nemen en dan zelf tot een oordeel te komen, werd niet geacht daartoe in staat te zijn,
Deze witte persoon, een gast in Suriname vond het noodzakelijk te proberen de normale procedure van vrijheid van meningsuiting te verstoren. Hij is het niet met mij eens, dus mag niemand anders kennis nemen van mijn theorie. Er zijn ook mensen die menen de eredienst van anderen mensen te moeten hinderen en voorkomen. Maar daarom hebben wij politie, daarom zijn er regels. Niemand is verplicht mijn draden te bezoeken. Mijn verzoek is dus dat deze site de mensen die steeds maar weer dezelfde negatieve, off-topic opmerkingen plaatsten te vragen zich niet zo agressief, a-sociaal op te stellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik het zo mag stellen. Waarom start je niet eerst een discussie vooraleer aan de alarmbel van de moderatie te trekken. Nogal zwak, vind ik toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verkeerde aanpak is ondanks gelijk, gelijk aan schreeuwen in de woestijn. Lees je beginpost eens, en stel je in de plaats van een nieuwkomer op het forum. Soit. Morgen meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Misschien kan een beetje postmoderne filosofie hier helpen. Een volmaakt redelijk discours bestaat niet; elke reactie in een discussie houdt altijd een zekere graad van 'afwijken' van de aangegeven lijn in (of het verdraaien ervan). Maar de dosering kan veel beter, daar heb je wel een punt.
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
als je een redelijke discussie steeds uit de weg gaat en mensen die kritiek hebben op je mening gaat negeren, dan smeek je uiteindelijk om zulke reacties. Behandel dit discussieforum eens wat meer als een discussieforum i.p.v. een publicatiemethode. Oh, juist, ik sta op zijn negeerlijst. ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 4 augustus 2010 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders dan steeds wordt beweerd heb ik totaal geen moeite met personen die gemotiveerd tegen mijn stellingen ingaan. Of telkens terugkomen om hetzelfde liedje te herhalen. Wat ook hindert is het gebrek aan integriteit, waarbij men niet ingaat op argumenten of bronnen. Tevens bespeur ik een kuddementaliteit waar de grootste bullebak de horde leidt in hun opinies. En tenslotte, de verbazend grote aantrekkingskracht die dit forum heeft op zwakbegaafden. Maar dit zou allemaal niet spelen als de moderatie zijn werk deed en de regels werkelijk toepaste. Inderdaad bestaat er geen ideaal debat, want er bestaat geen ideaal niets; maar met eenvoudige regels van normaal fatsoen komen wij al een heel eind. Overigens heeft dit allemaal te maken met het feit dat men anoniem participeert, wat weer het laagste van het laagste aantrekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Mijn actie is een opening van een draad om te praten over holiganism en algemeen neanderthalerschap op dit forum. En zulks naar aanleiding van een tekst van een persoon die uitkomt voor zijn misdragingen. De persoon staat dus niet centraal in deze draad, maar barbarij en stenengooien op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan je nu in hemelsnaam ruzie krijgen met een brave duts als MaGNiFiCaT?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |