![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ik merk dat er best dergelijke vooroordelen de ronde doen ivm single/alleenstaande vrouwen, meer bepaald worden zij nogal eens afgeschilderd als hebbende 'een hoek af' of 'zoiets'.... For instance, zelf ben ik weldra bijna 40 en men heeft zelfs in m'n familie onbegrip voor het feit dat ik nog steeds alleen ben wat zich vertaalt in opmerkingen zoals bvb 'rare kip zonder man & kinderen' etc. Dat ze me hierbij pijn doen gaat lustig aan hen voorbij. Dat de zoektocht naar een geschikte levenspartner heus niet over een leien dakje zal verlopen vermits dat juist net een euvel was tot hiertoe doen ze eveneens luchtig over want volgens hen tref vooral ik schuld hieraan omdat 'er een hoek aan me af is'.
Ja, best wel hard. Wat vinden jullie ervan? Zien jullie single vrouwen van om & bij de 40 as such? Thx ^^ Laatst gewijzigd door bembem : 1 april 2017 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ben je een beetje van het Cougar type, van het Crazy Cat Lady type of eerder lijdend aan een verslaving aan drank / drugs / feminisme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee parcifal geen enkele daarvan.... eerder het kluizenaarstype dat zelfs de marginale buurman afschrikt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Als je liever alleen bent, moet je zelfs geen moeite doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() true ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
gaan ze graag paddestoelen en kruiden plukken in het bos, en maken ze het huis schoon met een bezem i.p.v. een stofzuiger ? Dan pas ik toch hoor.
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ge moet dat voor uzelf uitmaken.
Als ge de vent gaat compenseren door katten in huis te halen, is het wel zielig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest is zever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik geef er geen single f om
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het alleen om de F gaat, dan is een man gemakkelijk te vervangen door een plastieken vriend.
Natuurlijk, als het gaat om een man te pluimen met het gebruik van de pruim, dan is het een ander verhaal
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Hoe lang ben je single
Hoe lang heb je al geen seks gehad Hoe lang is een Koreaan Ik zag een programma dinner date op itvbe (vijftv van de uk) en daarin waren de 30+ single vrouwen allemaal carrierebitchen. Anders kan ik ook niet bedenken waarom een oudere vrouw single zou zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Al een zwaar feminisme probleem opgemerkt. Te vrijgevochten idd, quasi niet bereidt tot compromis(sen) met een man.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 2 april 2017 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vb : aanbellen bij haar buurman waar ze naar lonkt maar die ze niet durft binnen te doen uit misplaatste schroom. "Kun je me even helpen ? Ik heb een probleempje met een lekkende sifon" Dan moet ze zich bukken om de buurman -die achter haar staat- te kunnen wijzen waar het probleem zit. En -puur toevallig- heeft ze toch wel geen slipje aan zeker terwijl ze zich voorover buigt met haar super korte Hello Kitty rokje ! ![]() Go for it, Bem ! Be a corean cougar. Als ze er dan nog niet in slaagt van besprongn te worden, is het hopeloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |