![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() "Het stoort me erg dat ik na haar overlijden Filip Dewinter op radio en tv hoor verklaren dat Marie-Rose een groot talent was. Hij was degene die haar niet meer op zijn lijst wilde, hij heeft haar politieke carrière kapotgemaakt. Daarom vind ik dat hij nu zijn mond zou moeten houden. Zijn reactie is voor de familie en voor mij kwetsend en onnodig. Hij heeft een geweldige kans gemist om te zwijgen."
Gva. Ja, in tegenstelling tot BDW die ook met Morel overhoop lag, heeft Bert toen ze nog leefde het op menselijk vlak terug goedgemaakt. FDW komt nu zeggen dat het hem spijt. Waar was hij toen ze nog leefde???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb het meer voor FDW dan voor FVH, maar inderdaad hier had Filipke beter zijne mond gehouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanhecke krijgt van mij op menselijk vlak het grootste respect. En dat zal ik hem laten weten ook. Vandaag staat er in de krant een overlijdensbericht en mijn kaartje krijgen de nabestaanden in de bus.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Vergeet niet dat FDW met de camera getrouwd is en daarmee een eigen ethiek heeft opgebouwd en dus niets anders gewoon is. Citaat:
dat moet emotioneel geweest zijn voor medestudenten van oudsher
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Als je als een VIP Van Hecke uit het VB stapt moet je echt heel grote principes in het hart dragen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 11 februari 2011 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ik vond dit direct al een hypocriete DW. Net of hij geen tijd had gehad om het goed te maken!!
MRM is toch niet plots en onverwacht gestorven!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() DW stelt altijd alleen maar vast
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Dat Dewinter had moeten zwijgen is wel waar, maar dat Van Hecke nogmaals een openlijke oorlog start in de media, en daar de naam van de nu populaire Morel voor gebruikt vind ik ook niet echt netjes.
![]() |
#10 |
|
![]() misschien wel, maar die zit nu in überemotioneelland, dat zie je toch ook.
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Ik snap niet waarom hij dat niet zou mogen doen als gevolg van fundamentele strathegische meningsverschillen uit het verleden. Ik heb altijd een boontje gehad voor FVH, maar hier heeft hij, wellicht verblind door droefheid, de kans gemist om, nu hij de spotlights op zich gericht weet, de sereniteit te bewaren en niet na te trappen...
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() FDW had hier beter zijne mond gehouden, het is nooit goed gemaakt geweest tussen Marie-Rose en hem en haar nu zo plots komen ophemelen voor de camera vind ik niet erg netjes maar zelfs hier kan FDW het niet laten om te zwijgen.
En ik dacht dat ik dat nooit zou zeggen maar ook mijn diepste respect voor Frank Vanhecke; hij moet echt een gouden hart hebben en ja had nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen aangezien ik hem in zijn periode als VB voorzitter niet echt genegen was. Ik zal dan ook mijn gevoelens van medeleven laten blijken via een kaartje.
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Had hij dan moeten zeggen dat het een trut was en ze niet goed overeen kwamen? 't Ging dat dan geweest zijn... Morel is trouwens moeder theresa niet he, ze overdrijven een beetje in de media hoor. Nu goed, ik zeg 't, 'k vind het jammer wat ze moeten meemaken heeft, en ze heeft hard gestreden. Ze heeft voor dat ze ziek werd goed werk geleverd in de politiek, maar haar nu plots de heengegane engel te gaan noemen of afschilderen vind ik er een beetje over.
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() beetje non argument he. Wie is dat wel?
FDW had beter: 1 een persbericht gestuurd 2 beweerd dat eerlijke politieke verschillen niet (meer) op hun plaats zijn Zelfs Dillen zelve deed het beter bij Boudewijn.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 11 februari 2011 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Dat zou inderdaad het beste geweest zijn.
![]() |
#16 |
|
![]() Ge moest es weten hoezeer het kriebelt om zelf diep in de politiek te stappen.
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar als je ambities hebt moet je die nastreven en niet laten liggen voor "later", want de tijd gaat voorbij en je plannen blijven achter.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 11 februari 2011 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
In een tv studiootje van leer trekken tegen alles wat krom zit is leuk, maar de tijd tussen die fait divers overbruggen is nog te ver weg. En gewoon meedraaien om een resultaat neer te zetten kan je op zoveel meer terreinen. Partijpolitiek is interessant als je het gevoel hebt dat de meesten en vooral de top niet doet wat jezelf dacht en/of het het gevoel hebt het zelf beter te doen of een meerwaarde te zijn. Dat is in mijn "zuil" ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 11 februari 2011 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg het niet snel, maar hier heeft Dewinter niet helemaal ongelijk. Morel was niet altijd even gemakkelijk. En dus, de waarheid zal in in het midden liggen. Waar Dewinter volgens mij ongelijk in heeft, is te beweren dat Morel een groot politiek talent was. Bij mijn weten, is er geen 'wetsvoorstel Morel' bekend. En moesten die al bestaan, dan zullen het er toch maar bitter weinig zijn. Ook sloeg ze de bal herhaaldelijk mis in discussies. Maar goed, een 'slecht' politica, was ze nu ook weer niet. Gewoon een goede middelmaat. Met de nadruk op middelmaat. Maar ze had wel iets 'flamboyants', dat is juist. Laatst gewijzigd door system : 11 februari 2011 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() onder de gordel...maar een "slip" tijdens de "scrimmage" is gouw gebeurd...én vergeven...