![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.lematin.ch/loisirs/musiqu...story/11707150
Voor wie 't Frans niet voldoende beheerst, de synopsis : Een student heeft in de teksten van Nostradamus een verwijzing gevonden naar "een kalme ochtend", "een dansend paard" en "negen gealligneerde cirkels" die het einde voorafgaan. Zoals ieder wel onmiddelijk zal inzien betekent de "kalme ochtend" Korea. Het dansend paard is het diabolische "Oppa Gangnam Style" van de (Koreaanse) artiest PSY, en de negen cirkels vormen het getal 1.000.000.000. Een cijfer dat overeenkomt met het geschatte aantal Youtube views van bovenstaande clip rond 21 december. De wereld kan dus nog gered worden door alle video's van Oppa Gangnam style tijdig van het internet te halen.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Waar mensen zich allemaal niet mee bezig houden. Nu ja, ik heb ook niet veel anders te doen. Er mag gerust een eind aan komen op 12/12/12 om 12h12
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Zal blij zijn dat het 20 december is en dat we het eindelijk gaan weten!
Ik wacht echt vol spanning. Gaat me dat een teleurstelling zijn de morgen van 21 december als ik wakker word en er is niks gebeurd en het enige bijzondere aan die dag is dat de winter begint ...
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag zelfs !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een alternatieve oplossing: we zorgen ervoor dat die clip de kaap van 1.000.000.000 sneller rondt dan rond 21 december
Klikken maar manne!!
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oppa Gangnam Style staat niet in de Kama Sutra daar weze ik zeer zekerlijk wegens.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() We schaffen de maand december af. Van nu af aan zijn er maar elf maanden meer. Óf we noemen de laatste maand van het jaar Aflopis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er al ne maya afgekomen met het juiste uur dat de wereld vergaat?
Het zou wel handig zijn om te weten of het voormiddag, namiddag of avond is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gok op half zeven 's avonds. Da's een handig uur. De meeste mensen komen thuis van het werk; de kinderen hebben gedaan met eten, kijken TV of maken hun huiswerk; de kantoren zijn grotendeels gesloten alleen de schoonmakers lopen daar nog rond; de hoertjes en de theatermensen beginnen zich mooi te maken voor hun avondshift; het aantal trams en bussen begint te minderen ... dat is een goed uur.
![]() |
#11 |
Schepen
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De wereld vergaat iedere dag. Dat is nu eenmaal eigen aan ouder worden. Overal komt sleet op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miljaaaaaaaar , Kwil maanen inkom terug
![]() ![]() Na moe'k heel maane pokke-agenda , miljare toch oan toe , specioal daa'veu' terug opnieuw inrichteh ![]() ![]() Onnozeleirs da' ze zen , meej al deej kutuitstelle , kutverdoemme toch oan toe , d'imbicielen ![]() 'oe is da' na toch meugelijk , onnozele zakkewassers ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 december 2012 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons efkes een poll organiseren of er echt gebrek aan belangstelling is. Ik stel er belang in! Eén stem dus tegen het uitstellen
![]()
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Het kan me echt geen ruft schelen.
Een mens zou spontaan gaan hopen op een semi-apocalyps, waarbij Jeebus nederdaalt en Wouter Beke laat verworden tot een roze mist van bloed en organen. In ieder geval krijg je de IMF-apocalypse binnenkort, met of tegen uw goesting. Nostradamus op of af, Maya's mijn harige reet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wereld is zo door en door rot en corrupt dat het inderdaad geen verlies zou zijn. Hoewel ik ook veel slechte zaken op mijn kerfstok heb ben ik er alvast niet bang voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() De Maya's hebben destijds gewoon gestopt met hun kalender te schrijven, er is niets meer achter te zoeken. Onlangs reportage op TV waarbij de Maya's het bevestigen.
Kijk: hadden de Maya's een kalender geschreven van een aantal jaar, had niemand er naar gekraaid. Maar de kalender is eorm groot geworden, en zo ook dan de krachten van deze kalender??
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |