![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() enfin... denk ik toch?
Citaat:
Het probleem is dat ik niet naar zulke bijeenkomst ga of ooit ben geweest. Ik weet dus ook niet waarom zulke concerten niet mogen. Maar ik weet wèl dat je gratis mag oproepen tot geweld en tot het discrimineren of vermoorden van homo's en ongelovigen, dat je om die ideologie te verkondigen heel Europa mag volpleuren met moskeeën en minaretten, dat je oogluikend "islamitisch" mag huwen voor de imam zonder burgerlijk huwelijk (alhoewel dat voor andersgelovigen is verboden), en dat je ongestraft vrouwen mag verplichten om binnen te blijven of zich te verpakken in lakens. Maar een concert organizeren mag dus niet? Heb ik het goed begrepen zo? Er was geen mogelijk tot commentaren in DS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() wat is t volgende ? ... VRT vervolgen voor spelen van Eminem of 50 cent ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, een bijeenkomst voor neo-nazi's organiseren mag niet, ook niet verdoezeld als "concert". En zo hoort het ook.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 9 maart 2011 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() doe mij toch maar meer belang aan vrijheden meningsuiting, vergaderen ... in alle openheid ... dan kan stasi ook gewoon filmen, koppen tellen en dossiertjes bijhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
een islamitisch trouwfeest houden mag wel? "Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag" dat mag ook! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, maar een bijeenkomst voor neo-nazi's organiseren mag niet, ook niet verdoezeld als "keltisch trouwfeest".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Er mogen dus geen groepen optreden op een trouwfeest? Of mogen neo-nazi's dan volledig niet trouwen. Op deze manier moet dan ELK feest worden doorgelicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Lieve help zeg, een keltisch trouwfeest.
Met wie weet hier of daar een 'foute' vlag aan de muur. We mogen van geluk spreken dat we nog léven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Voor degenen die geen idee hebben wat er gaande was op deze bijeenkomsten. Of doen alsof ze geen idee hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Weqh7...layer_embedded Laatst gewijzigd door artisjok : 9 maart 2011 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar toch moeten ze dat in alle openheid kunnen doen (en de stasi moet hen observeren) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Weqh7...layer_embedded |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Blood & Honour werden niet veroordeeld wegens concert. Dit zou immers belachelijk zijn.
3 personen, die lid zijn ven Blood & Honour werden veroordeeld wegens overtreding van de zogenaamde anti-racisme wet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je lacht er nu wel mee maar je vergeet dat Hitler ooit begonnen is op een keltisch trouwfeest om zijn schilderijen te verkopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, daarom.
![]() Alleszins, alles is in orde met Belgie. De nazibeweging is onthoofd en totaal radeloos en Koekelberg is beloond wegens diensten bewezen aan de staat.
![]() |
![]() |