![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het gewoon opmerkelijk dat die kerel al meer dan 10 jaar op dezelfde plaatjes de Vlaamse parochiezalen en feesttenten blijft onveilig maken,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() en den tv, spijtig dat als je daar tomaten of eieren naar gooit het zelf moet opkuisen, lang leve de zapper
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=152763
'Laat het doek maar vallen, laat het doek maar vallen, laat het doek maar vallen, ik raap het nooit meer op. Laat het doek maar vallen, laat het doek maar vallen, nee, ik raap het nooit meer op.' ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() die gast wordt zwaar onderschat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() daar is em zelf voor verantwoordelijk
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij doet gewoon zijn ding, hij doet het graag, hij verdient zijn geld en tis ne sympathieke pee. Ik mag hem wel, die Sam.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke keer mijne zondagavond om zeep, ... ja madame moet dat zien he,... ge probeert nen boek te lezen ondertussen, ... maar dan zitten die irritante stemmekes er weer tussen, ... de laatste keer mij afgezonderd met mijnen ipod op, ... keihard dat ik die zever uit mijn brein kon weghouden,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() tja, moderne versie van het gezin van paemel, of nee toch niet want dat ging over mensen die echt werk deden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ge kunt toch op de slaapkamer uwen boek lezen? Of vindt uw madame dan dat ge te weinig quality time met haar doorbrengt? MOET ge naast haar in de zetel zitten terwijl ge uwen boek leest op straffe van "gij ziet mij niet graag meer" te moeten horen? Gedwongen worden om de Pfaffs te zien/horen, is dat geen partnergeweld? ... Hahahaha, Herr Flick laat zich mishandelen door zijn vrouw! Wuss! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja ja lacht er maar mee, ... |
|
![]() |
![]() |