![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.bubj.be.tf/
Dit zou de website van de BUB Jongeren moeten zijn. Er werd lang beloofd dat er dringend aan de webstek gewerkt zou worden, en dat er meer foto's op zouden komen... Nu, ze hebben er iets mooi van gemaakt, dat kan ik je garanderen!!! Maar er is 1 klein narigheidje... Je komt terecht op de website van... Vivant. ![]() ![]() Nu, op zich is het al laakbaar dat Bruno of Patriot (ik weet niet precies wie van de twee controle heeft over dat adres) bij het verhuizen naar een andere partij (tijdelijk weliswaar, blijkbaar sloeg hun fanatisme niet zo goed aan bij die Belgische partij) men de URL's kaapt. Grappig wordt het echter als je weet dat men die BUBJ site blijkbaar verlaten heeft sinds... Ja, sinds wanneer zijn die pipo's eigenlijk terug bij BUB? ![]() Het groeit en het bloeit, maar de jongerenafdeling gaat blijkbaar rechtstreeks naar Vivant ![]()
#2 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Blijkbaar hebben ze het al snel aangepast. Nog een geluk dat jij er bent om ze alert te houden!
Dat ze maar vlug met dat bier langskomen dus... |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() 1. Die domeinnaam was in handen van een andere webbeheerder die eveneens naar Vivant stapte. Deze is inmiddels terug en heeft de domeinnaam "verfijnd".
2. Niemand heeft ooit gezegd dat de BUB Jongeren na het vertrek van Bob Vangeel floreerde. Zo u dit wel gelooft, gaat u dat nu bewijzen. Wel zijn er veel jongeren lid van de BUB, en zal er vanaf het congres van 3 juli actief werk worden gemaakt van BUB-J. 3. Hebt gij nu werkelijk niks beters te doen?
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe zit het trouwens met de jongerenbeweging "Jonge Belgen", waarvan de foto's "zo snel mogelijk" op het net zouden geplaatst worden?
Toch niet verdampt zeker? ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#6 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
#7 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Allez, ge zijt bedankt.
#10 |
Banneling
|
![]() De BUB groeit inderdaad! De 500 nep-profielen van getikte Bruno bewijzen het!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Waaahaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd.
Ik zag niks om te lachen.
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() Vraag aan al die Vlaams-nationalisten hier. (N-VA of VB I don' t care). Waarom verspillen jullie op dit forum zoveel ruimte, antwoorden en topics aan een onbetekenend en zielig (julie eigen woorden) partijtje als de BUB dat amper 1 % of 13.000 en nog wat stemmen haalt.
Hebben jullie echt niks beters te doen met jullie leven. Werken aan Vlaanderen bvb ![]()
#17 |
Burgemeester
|
![]() Inderdaad, Tantist zit constant te zeuren hoe zielig de B.U.B. wel is en dat ze maar 1% halen etc... Precies dat al zijn dromen ook over de B.U.B. gaan.
Je zou daar bewondering moeten voor hebben, om met amper geld en de kiesdrempel toch de strijd aangaan. |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Zolang het geen natte dromen zijn, heb ik er niets op tegen dat er over ons gedroomd en gepraat wordt...
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | ||
Burger
|
![]() Citaat: