![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ludo kiest eieren voor zijn geld.
Heeft hij gelijk? Is hij slecht behandeld door openVLD? of lag het eerder aan hem? Wie zal het zeggen. Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens onze statuten is dit perfect mogelijk om iemand met een uitvoerend mandaat, na een "ontluizingsperiode" op te nemen in onze partij.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Antwerpse opperkneut van de VLD naar N-VA??? Nu verschiet ik van niks meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is blijkbaar drummen om binnen te geraken bij de N-VA. Allemaal begrijpelijk natuurlijk en in sommige gevallen is er echt wel een logica achter de overstap van een politicus naar een nieuwe partij. Maar over het algemeen blijf ik overloperij toch een betreurenswaardig fenomeen vinden. Partijen die teveel overlopers verwelkomen worden daar trouwens op den duur niet beter van (zie VLD).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt deze op in Vlaanderen, Wallonië of Brussel?
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar dat er geen noemenswaardige belgicistische partijen zijn.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ludo, de volgende burgemeester van Antwerpen
![]() edit : ge maakt mij ni wijs dat Bartje dat burgemeesterambt opneemt. Laatst gewijzigd door Anna List : 28 maart 2011 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#14 |
|
![]() Ik vind dat niet goed.
NVA wint niets. (spijtig) O-VLD verliest niks. (nog spijtiger) Als hij veel stemmen meeneemt naar de NVA is dat voor mij dik in orde... Als hij een krijger van het eerste uur zijn kansen ontneemt is dit niet slim van de NVA...
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er reeds meer nieuws?
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Ik hoop dat dit niet het geval is.
Als hij zo staat te trappelen, niemand kan hem verhinderen een lidkaart te nemen, maar aub niet om postjes te krijgen of om aandacht te trekken!! Dat is niet goed voor de N-VA. Laat de N-VA geen vuilbak worden van gefrustreerde overlopers!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik ben er zeker van dat BDW zijn lijst voor 2012, zorgvuldig zal uitkiezen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() in Antwerpen zal dat wel lukken maar de achillespees zullen de kleinere steden zijn waar zoals bij LDD allerlei opportunisten en onbekwamen namens de n-va (en enkel door kopman BDW) verkozen zullen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() dit kan geen lek zijn in t kader van 2012 eigenlijk he ...
zou er toch al sneller iets op til zijn ? |
![]() |
![]() |