![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie maakt gebruik van de nachtwinkels ?
Een fenomeen dat zich de laatste jaren verspreidde. Groezelige handelszaken die in de beschermende duisternis van de nacht uit de grond komen als paddenstoelen. De spullen die je er koopt, kosten gemiddeld zo'n 30 % meer dan in een gewone winkel. De al even groezelige uitbaters spreken nauwelijks Nederlands en lijken voor het overgrote gedeelte van Pakistaanse afkomst te zijn. Wat maakt het succes van deze zaken ? En bestaat hun cliënteel uitsluitend uit vergeetachtige mensen die blijkbaar liever tijdens de nacht hun aankopen doen ? En waarom slapen die mensen niet ? Gaan mijn mede-forummers naar de nachtwinkel ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan mij perfect organiseren zonder nachtwinkel.
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 31 maart 2011 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() neen, nooit. Wat zou ik daar moeten zoeken dat ik zo hoogdringend nodig zou hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga betrekkelijk veel naar de nachtwinkel, soms meerdere keren op een avond. Ze zijn nu eenmaal open als de rest toe is. Want als de rest open is ... ben ik werken. En ze hebben altijd een uitgebreid aanbod aan blaadjes en andere attributen. De nachtwinkel waar ik meestal ga is echter wel een belg, geen pakistaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds mijn nieuwe job: nauwelijks. Voordien: elk weekend.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vieze winkels.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou toch eens benieuwd zijn mocht de gezondheidsinspectie een grootschalige controle doen.
En de prijzen, akkoord niemand is verplicht te kopen, die zijn lelijk met de haren getrokken.
![]() |
#11 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Wat een stelletje idiote angsthazen zijn jullie!
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allez, laat ons eens serieus zijn, wat hebben ze daar wat je absoluut meteen nodig hebt? Wat niet kan wachten tot de volgende morgen? Drank? Sigaretten? wc-papier?
kruip in uw nest en ga er 's morgens bij reguliere winkels om? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen ze natuurlijk niet allemaal over dezelfde kam scheren maar als ik op een reclamebord zie staan:
"Segretten" Dan heb ik toch ernstige twijfels.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Olmdat ik mijn leven onder controle heb?
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn gedacht.
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() wie komt daar ?
verslaafden en anderen die hun huishouden niet deftig georganiseerd krijgen. en ze betalen er de prijs voor. Laatst gewijzigd door Anna List : 31 maart 2011 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() zorgt verdorie dat ge die dingen gewoon in huis hebt ?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |