![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() achterlijke achterlijkheid, dat is tweemaal dezelfde draad openen met dezelfde titel over dezelfde achterlijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind de draad zo achterlijk dat ik het niet de moeite vind.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 7 april 2011 om 04:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over welke draad gaat het ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zou je ook kunnen stellen dat hier slechts 1 draad zou mogen zijn; politiek. De achterlijke achterlijkheid verdient heus meer dan 1 draad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zit de haat echt zo diep?
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is geen haat, het is eerder een medeleven. Trouwens, is het geen typisch Vlaamse eigenschap dat men elkaar altijd steken geeft om onomfloerst de andere te wijzen op zijn mindere kantjes ? Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 7 april 2011 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het openen van achterlijke draden in het forumonderdeel Suggesties & Mededelingen zou bestraft moeten worden men minstens 10 banpunten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Tjah... achterlijke achterlijken die posten in achterlijke draden...
![]()
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Het openen van achterlijke draden in suggesties en mededelingen zou alleen maar mogen bestraft worden vanwege achterlijk als al die draden van dezelfde auteur komen en dezelfde titel dragen en hetzelfde onderwerp behandelen, te weten de achterlijkheid van de anderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaamse achterlijkheid/achterlijke Vlaamsheid (1) Vlaamse achterlijkheid/achterlijke Vlaamsheid (2) Overigens vermeldt het forumreglement nergens dat topics met dezelfde titel verboden zijn. Het verkeerde gebruik van de quote-tags, ten slotte, zou eveneens strafbaar moeten gesteld worden met ten minste 10 banpunten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 7 april 2011 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Volgens sommige seriële bully's die alles willen strafbaar maken wat Eno2 heet, is het voldoende om je eigen dubbeldraden die dezelfde titel dragen , gewoon van een volgnummer te voorzien opdat de titels verschillend zouden zijn. Maar zelfs dan blijven het nog dubbeldraden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Let wel, voor gewone mensen met gewoon gezond verstand zijn draden met dezelfde titel, met hetzelfde onderwerp, geplaatst door dezelfde auteur, alleen maar een biezonder geval, een biezonder ergerlijk geval , van de overtreding geheten "dubbeldraad, waarvoor ik al een paar keer getraft ben op instigatie van een persoon die zich hier nu in deze draad opwerpt als verdediger van een biezonder ergerlijke vorm van narcistische dubbeldraderij.
Maw narcistische dubbeldraderij is een a-forteriori overteding tegen het verbod op gewone dubbeldraderij, dat is mijn stelling, voor de slechte verstaanders in neutrale academische termen uitgelegd. Laatst gewijzigd door eno2 : 7 april 2011 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ook dan blijven het verschillende draden. Het uitgangspunt is immers verschillend. In het ene topic gaat het over de Vlaamse vlag en in het andere over een verkeersbord. Ik weet zeker dat je in staat bent dat verschil te vatten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat niet goed met mijn spaañse qwerty A fortreriori=des te meer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Dus moderatie vindt feuilletondraden geschreven door een en dezelfde auteur over hetzelde item dik in orde terwijl ze mij straffen voor het starten van een dubbeldraad tov iemand anders?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou eerder voor de doodstraf gaan ![]() |
|
![]() |
![]() |