![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo allemaal, ik zit in de 3e klas van het gymnasium en ik moet voor volgend jaar een profiel kiezen. Nu ga ik kiezen voor een profiel met economie en daarom moet ik wat informatie in een profielkeuze werkstuk zetten over de mogelijkheden en de mogelijke vervolgopleidingen die met het vak economie komen.
Hierbij moet ook een interview ingeleverd worden. Daarom de vraag aan jullie of je deze korte vragenlijst even kunt invullen, alvast bedankt! 1. Welk beroep beoefent u? 2. Wat voor vooropleiding heeft u gedaan? 3. Welke vakken heeft u gedaan op de middelbare? 4. Wat zijn de leuke en minder leuke kanten van uw baan? 5. Waren er andere mensen betrokken bij de keuze van uw beroep/studie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je dat niet beter op een .nl-forum zetten? Die weten tenminste wat een profielkeuzewerkstuk is...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Is dat niet bekend in België? xD
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noop. Trouwens, België... wat is dat, misschien?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 13 april 2011 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Nouja het lijkt me eigenlijk niet relevant of men dat wel of niet weet, in België is het begrip school en opleiding toch wel bekend?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu ja, als je verwacht dat mensen hier persoonlijke info gaan posten voor jouw plezier, ben je serieus verkeerd.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Nouja daar had ik eigenlijk wel een beetje op gehoopt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2 Geen; in de juiste wieg geboren. 3 Nen eel kleine beetje wwwiskund en beetje taalen. Ik kan ook tel tot 10. 4 Leuk: ikke mooi vroowtje heb. Minder leuk: ikke moeten luister naar papa. 5 Ja, betrokken: mijn nonkel Boudewijn en tante Fabiola wwwaren hééél betrok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afgaande op de reacties in dit topic en wat hier zoal voor "humor" moet doorgaan, zou een mens daar ernstig aan beginnen te twijfelen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee hoor, is van na mijn tijd. Ik heb dit soort onzin pas op het HBO leren kennen.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No way.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
2. Ging al jong geregeld zelf langs bij de meisjes. 3. Niet afgemaakt. Zie 2. 4. Pro: Veel geld, gratis testritjes en de mogelijkheid om extravagante hoeden te dragen. Min: Onregelmatige uren, veel contacten met labiel volk en regelmatig blauwe knokkels als ze geld proberen achter te houden of niet luisteren. 5. Soms doet de politie wel eens lastig, maar verder niemand. Zonder dank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wisten we al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
20 euro extra betalen om haar harder te laten kreunen ![]() Wat zou je willen? Zo een formaat voelen de vrouwen niet eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
EDIT: die 20 euro gaf ik trouwens alleen uit medelijden, ze zag er zo armoedig uit. Ik heb dan maar gezegd dat het voor wat extra gekreun was, ik gun haar nog een restje eigenwaarde. Laatst gewijzigd door Steve_M : 13 april 2011 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nerveuze maagden die toeklappen zijn geen referentie.
Ik heb me wel telkens afgevraagd waar die voorbinddildo voor was... |
![]() |
![]() |