![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wanneer een Irakees met een schoen smijt naar een niemanddalletje uit Amerika is de hele natie verontwaardigd en schreewt men moord en brand.
Wanneer bloeddorstige Amerikanen puur voor de fun koelbloedig Irakezen afschieten gebeurd er bitter weinig en worden deze zelfs vrijgesproken omdat ze nu eenmaal een license to kill hadden. Hiermee word nogmaals de arrogantie geetaleerd dat hun leven meer waard is dan dat van een ander. Geloofwaardigheid blijft steken op 0,0. En is het een sterke boodschap naar de rest van de wereld. We can do whatever the fuck we want, we dont have rules, we change them if we see fit. En iemand zou deze knakkers nog serieus moeten nemen? Ik voel me wederom bedreigd hierdoor, al hebben we misschien geluk, dat onze leiders als hondjes achter hen aanlopen en zo hun interesses niet in de weg lopen anders zouden ze wel eens hitsquads op onze kinderen, familie en vrienden laten afkomen en er mee weg raken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() slechts één antwoord: �* la guerre comme �* la guerre
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() De privatisering van de oorlogsvoering is een onderdeel van de aanhoudende vaandelvlucht die politici plegen jegens hun verantwoordelijkheden en de organisatie van het staatshuishouden. Dit onder druk van steeds meer liberaliseringsdwang. Hoog tijd dat men dit liberaliseren stopt en ernstig terugschroeft. Gaande van puur huurlingengeweld zoals Blackwater tot het uitbesteden van de opleiding van piloten door defensie aan private vliegscholen, het maakt allemaal deel uit van die verwerpelijke evolutie. En ondertussen wordt bespaard op het defensiebudget bij de overheid. Hypocrisie, antidemocratie en geldgewin gaan weer hand in hand.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Is zien of ge nog zo zou reageren mocht het om uw vrouw of kinderen of whatever gaan.
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 4 januari 2010 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Indien morgen een wereldconflict zou uitbreken, zou België absoluut niet de middelen hebben om een leger uit te bouwen, en wellicht ook een beroep moeten doen (op zijn minst op privé militaire instructeurs) om militaire middelen te hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() welcome back zeikstraal!
het was hier eenzaam zonder u! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Toch niet. Wanneer ga je terug weg ?
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() dajjal de anti christ. ge moet er fier op zijn op zo ne naam.
hoe gaat het tegenwoordig met het moslim bashen? wanneer ga je je laten inlijven bij de marines om de terroristen wat te bestrijden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() En je krijgt een license to kill. Waar wacht je op? Ik zal nooit verdwijnen, maak u geen illusie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik moet niet veel moeite doen om de moslims hun reputatie naar de Filistijnen te helpen. Ze zijn daar zelf veel beter in dan ik het ooit zou kunnen. Ben ik te oud voor. Ik bestrijd ze wel op een andere manier. Toch dank voor de interesse.
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Niet het enige, maar wel een van de grootste problemen van de Westerse wereld.
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Sinds ze zich hier zijn beginnen vestigen en vermenigvuldigen.
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Exact. Als het Westen zo verdorven is in hun ogen, hadden ze beter thuis gebleven. Iedereen gelukkig.
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |