![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat onze vrt uithaalt met de politieke berichtgeving - en al wat daar rechtstreeks of onrechtstreeks mee te maken heeft - is dat in een democratisch land nog duldbaar?
Als men De Ochtend van deze morgen op radio1 gehoord hebt en men vindt dat dit allemaal moet kunnen dan weet men - volgens mij althans - niet wat objectieve berichtgeving is... Dat dergelijke 'journalisten' hun jobke mogen blijven uitoefenen is - alweer volgens mij - onbegrijpelijk... ---------------------------------------- Vandaag werd Wilfried Martens 75 jaar. Deze gebeurtenis werd diverse malen dik in de verf gezet... Men 'slaagde' er zelfs in om deze rechtstreeks in Barcelona aan de bel te krijgen... ![]() Natuurlijk om te vernemen dat hij ook vindt dat er een regering zonder de NVA moet gevormd worden... Toch allemaal zo voorspelbaar... De CD&V (en Leterme), die door de vrt in 2007 en 2008 tot en met werd afgebroken... wordt nu de hemel in geprezen... En dat zal nog wel een tijdje duren... ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() je moet niet ongerust zijn ik gok dat ze vanavond Annemans en Van Aelst of zo opvoeren... voor nog straffere uitspraken. De VRT is misschien wel objectief (ze laten iedereen aan bod) maar goed zijn ze er zeker niet bezig.
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat is manipulatief of niet? |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik snap hem niet...?
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man die onze staatsschuld naar ongekende hoogtes gestuwd heeft steken ze voor mijn part in de donkerste kelders van Laken, maar hem nog enigszins een forum geven om zijn onzin te spuien is er ver over.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben het er mee eens dat de opeenvolgende regeringen in de jaren 80 die bijna allemaal Martens regeringen waren aan de basis liggen van onze financiële problemen vandaag. Maar bij mijn weten heeft nog geen enkele politici van welke partij dan ook Martens hier persoonlijk voor verantwoordelijk gesteld, laat staan zulks heeft durven opperen. Zolang dit niet is gebeurt staat het de VRT toch vrij naar die man zijn mening te vragen.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegelijkertijd staat het iederéén vrij eens goed met de VRT of de mening van wie dan ook - ja, zélfs met die van de heer Martens - te lachen. Bij dezen: ![]() ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn mening mogen ze ook vragen, maar dat doen ze niet. Het gaat over de selectiviteit waarmee bepaalde strekkingen aan bod mogen komen. Partijtjes met 12% van de stemmen krijgen een groter forum dan de enige grote partij van Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
nva is pas groot geworden door de (overdreven) media aandacht die BDW op VRT gekregen heeft. Ze hadden toen 7% Laatst gewijzigd door spherelike : 19 april 2011 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vanochtend lieten ze de mensen aan het woord die er voor gezorgd hebben dat België niet meer gered kan worden. Ik snap niet dat er mensen zijn die daar problemen mee hebben. Martens en Eyskens hebben er mee voor gezorgd dat België een onoverbrugbare staatsschuld hebben (gezien de al extreem hoge belastingen), samen met Guy Verhofstad zijn ze de drie belangrijkste Vlaams-nationalisten van de laatste 100 jaar, ze hebben veel meer bijgedragen tot een onafhankelijk Vlaanderen dan de NVA en het VB. Het zijn deze mensen die er voor gezorgd hebben dat België het zieke land is dat we nu zien, ik vind het echter heel raar dat de financiële markten nog steeds België niet in het vizier nemen (in het zuiden hoge werkeloosheid onder de jonge bevolking, in het noorden snelle vergrijzing, heel hoge staatsschuld, heel hoge belastingen en toch maar een rente van een goeie 4% betalen).
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intussen:
Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 april 2011 om 11:56. |
||
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kankeren!
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bevestigt dus de stelling dat de VRT de belangrijkste politieke krachten niet aan het woord laat. Met BDW hebben ze zich natuurlijk wel misrekend, waarschijnlijk dachten ze bij de VRT die als een soort achterlijke Vlaams-nationalistische schertsfiguur te kunnen opvoeren, maar daar hebben ze zich ferm aan mispakt.
|
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Ik dacht te weten dat De Wever minstens 2 maal per week op de VRT te zien is, en dat sedert nu al meer dan 2 jaar. Maar ja, ik begrijp dat sommigen hem liever 2 maal per dag zouden hebben, en zoals we dat gewoon zijn in extreem-linkse regimes zoals Wit-Rusland, dat de tegenstanders van de Leider NOOIT op de VRT mogen komen.
|
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() En dan die van Vlaanderen, waarna ook Zichen-Zussen-Bolder en Spiere-Helkijn zullen splitsen. Tenslotte zal N-VA nog splitsen, zoals we dat gewoon zijn van Vlaams-Nationalistische partijtjes. Wie weet nog hoeveel partijen afgescheurd zijn van VU? VB, VVP, Spirit, SLP ( of was het LSD?), en ik vergeet er waarschijnlijk nog.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |