![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Politiecommisaris Westkust: "Iedereen heeft recht op privacy" ... "Iedereen is een potentiele verdachte" ... "De burger is verdacht tot bewijs van het tegendeel" ...
Waar gaan we naartoe? Back to 1984 En de brave burger blijft dit slikken? We are living in 1984 HIER
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En helaas niet alleen aan de Westkust. Maar wie stoort zich eraan? Het is goed voor het veilgheidsgevoel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Goed?
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die privacymaatregelen beginnen mijn keel uit te hangen. Is een excuus van criminelen.
Iemand die niets te verbergen heeft, is ook niet bang voor de schending van de privacy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Ik zou mij daar wel zorgen over maken.
Als ge uw broek niet wilt afsteken als de politie dat vraagt, verberg je dus iets ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het welletjes geweest.
Big Brother heeft er geen zaken mee waar ik uithang en met wie. Iedereen die anders beweert is lid van één of andere sekte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() ²
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() En denk je dat dat nieuw is? Reeds minstens 30 jaar weten ze bv wie door de Kennedytunnel rijdt,
O,nze privacy moet wijken wegens het lakse gedrag van onze politici; Wie vooral is de oorzaak van de hoge criminaliteit?? Het is kiezen of delen: een beetje meer veiligheid voor de brave burger in ruil voor minder privacy!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo maken belastingsontduikers zich zorgen over het opheffen van het bankgeheim, zo maken criminelen zich zorgen over een dna-paspoort, zo maken misbruikers van de sociale zekerheid zich zorgen over een koppeling van alle databanken, zo maken winkeliers zich zorgen over een verzegeld cashregister... En allemaal schreeuwen ze "pravicy". En hoe harder ze pravicy roepen, hoe meer ze te verbergen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of te vervolgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wie niets gedaan heeft, zal niet bang moeten zijn dat zijn rechten van verdediging geschonden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat betreft bedreiging van de privacy, is het mijn gedacht dat we veel meer te vrezen hebben van de pers, dan van de overheid.
En uit sommige details van de actualiteit, denk ik vaak dat er niet genoeg big brother is: een zwarte priester heeft een volledige dubbel leven (kan me niet schelen), met één als paster (betaald door de staat) en één als werkloze of ocmw steuntrekker .. mensen die tegelijk dop en ziekenkas trekken .. mensen die nog veel boetes moeten betalen, maar terugtrekken van de inkomstenbelastingen .. twee jarenlange doppers die meerdere huizen kunnen aankopen (Dutroux) .. banken die geïntoxiceerde producten kunnen aankopen ..
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Euh ... U mean this?
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Thuis moet je inderdaad privacy hebben. Maar op het station, het marktplein en tal van andere openbare plaatsen heb je sowieso geen privacy...
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |