![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het was zaterdag lekker warm. Normaal wordt het Blosodomein in Hofstade dan overspoeld met dagjestoeristen, maar die bleven massaal weg.
Dat kwam omdat er sinds vandaag extra veiligheidsmaatregelen van kracht zijn. Het toegangsgeld en de aanwezigheid van meer politie schrikken de mensen wellicht af. http://www.vandaag.be/binnenland/684...len-video.html ------------------------- wie denkt er toch dat er geen volk meer komt omwille van de veiligheidsmaatregelen? Wat een politiek correcte lapsus is dit nu weer? Er komt geen (normaal) volk meer omdat mensen het risico niet willen lopen dat er weer hordes "brusselse jongeren" het domein onveilig komen maken ja. Dat is een heel seizoen om zeep, veiligheidsmaatregelen of niet. We hebben het gezien in De Ster: bijna failliet omdat er amper nog (normaal) volk naartoe ging na de verrijking door de hordes "Antwerpse jongeren" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die vreemdelingen blijven weg probleem opgelost se
![]() Ik wil gerust 5 euro betalen om een namiddag te vertoeven in een vreemdelingvrij area |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
vorige week in een gazet (ik dacht de gentenaar, het kan ook de morgen geweest zijn. sorry voor de heel slechte bronvermelding) helezen over de blaarmeersen. men is er daar in geslaagd om overlast bijna volledig terug te dringen door alle mogelijke omheiningen weg te nemen, controle virtueel af te schaffen (alleen nog heel discrete politie-aanwezigheid tijdens het hoogseizoen) en vooral het park volledig proper te houden en de infrastructuur in de best mogelijke staat te houden. men is sinds een vijftal jaar actief dit beleid aan het voeren en het heeft blijkbaar resultaat: overlast is bijna helemaal verdwenen en (in tegenstelling tot de zero-tollerance recreatieparken) wijn de bezoekers gebleven, zelfs in aantal toegenomen. ook de bezoekers met een achtergrond uit de migratie. vrede, redwasp
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Dat komt wel. Volgende week is er meer volk. zolang ze maar zeker zijn dat de hordes verrijkers er niet meer zijn; (want je mag ze niet weigeren als ze betalen hé).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze betaalt nochtans belastingen. Waarschijnlijk meer dan een stuk uitschot als jij! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Lees DS
Citaat:
Ik heb hier een paar opmerkingen over: a) mijnheer WIST AL LANG dat zijn echtgenote "vergeetachtig" was, want dat heeft zijn profeet zelf gezegd, daarom dat de getuigenis van een vrouw niet telt en ze steeds met twee moeten zijn, om mekaar te kunnen wijzen op hun vergeetachtigheden. b) als mijnheer toch wist dat vrouwlief vergeetachtig was, waarom zorgt hij er dan niet voor dat ze de VERPLICHTE dracht van identiteitskaarten (die elke belg, ook de snelbelg, ook de vergeetachtige importsnelbelg ) moet accepteren niet naleeft? Wat staat er anders in dat paragraafje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom je geen identiteitsbewijs bij je zou hebben, je bent immers verplicht dit bij je te hebben ongeacht of je gaat zwemmen of niet? Wel vind ik die toegangsprijs hoog, het is een provinciaal domein wat inderdaad eigenlijk gratis hoort te zijn, dus misschien moet dat dan toch maar afgeschaft worden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd kan het mij niet zoveel schelen wat er gebeurt met Hofstade: ik mijd dergelijke recreatiedomeinen in België al jaren als de pest. Ofwel ga ik zwemmen in een of andere roeivijver (clandestien en rustig), ofwel rij ik naar Nederland, waar men er blijkbaar wel in slaagt op een normale manier zoiets te organiseren. Zonder rijbewijs, zonder ID-kaart, zonder portefeuille. Nog nooit last mee gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel plezier in Nederland zou ik zeggen, wel oppassen bij Scheveningen want daar werden we vorig jaar ook niet echt vrolijk van! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dat het eerste weekend nog leeg blijft, is niet omwille van de veiligheidsmaatregelen, maar omwille van het feit dat de mensen nog niet zeker zijn van de veiligheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |