![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kent de Adecco-lijst wel hé: de lijst van bedrijven die klant waren bij Adecco, en die enkel BBB-interims wilden hebben.
BBB van blanc bleu belge. Normaal gesproken was die lijst enkel in handen van het gerecht. En nu wou de PVDA ook eens een DeDekkerke (een primeur in de gazetten omtrent een politiek schandaal) doen, maar helaas voor hen, ze deden er een Lieteke (een flater) bij. de standaard zegt het zo: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110616_017 en de frut zo: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110616_017 . Nu heb ik zo'n vermoeden dat die apen van de PVDA zoiets opzettelijk doen. Waarom? Ze doen alles opzettelijk om met hun communistische agenda te kunnen propageren. Ben ik mis ? Zouden jullie Delhaize aanraden om klacht in te dienen, en schadevergoeding te eisen van onze engelbewaarders van de klassenstrijd?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() haha @ PVDA :')
Tzal wel express zijn zeker :/ Ik vraag mij trouwens af waar al die heisa goed voor is. Als morgen het merendeel van mijn klantenbestand een 'BBB' wil die hun hof komt onderhouden, dan neem ik toch een 'BBB' aan ? Discriminatie-zever ....
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Communistisch is dat agenda al lang niet meer. Belgicisten, boomknuffelaars, en multicul-believers op een hoopje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Zijn alleszins - m.i. althans - een bende idioten die naar Griekse toestanden zitten te snakken om hier hun ideale
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De VRT plaatste het bericht over de lijst meteen op haar website, zonder aanvankelijk enige tegenstem te laten horen. Zelfs een rechtstreekse link naar de PVDA-website werd erbij geplaatst, pure propaganda dus. Blijkbaar geldt de VRT nota tegen 'extremistische partijen' enkel voor één zijde van het politieke spectrum, ook al heeft die meer dan tien keer zoveel stemmen. Niet verbazend, als men ziet wat er daar allemaal rondloopt en rondgelopen heeft: http://www.stophetpolitiekecircus.be...zal-geven.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sollicitante wegens huidskleur "niet geschikt" als verkoopster: http://www.gva.be/antwerpen/herental...rkoopster.aspx Hypocrieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige bedrijven willen ook enkel maar Franstaligen aannemen!
De fucking racisten!
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik woon niet in Antwerpen, Gent of Brussel. Maar ja, ik wel best geloven dat er één lokale personeelsverantwoordelijke zoiets gezegd heeft; dat is dan in de krant gekomen; en dan heeft de pvda maar gezegd: die moet bij op de lijst.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus als ik het goed begrijp: als 1 Quick-vestiging in Noord-Frankrijk besluit om alleen nog halalburgers te serveren, dan is dat belangrijk nieuws en moet Quick geboycot worden, maar als bedrijven hier werkgelegenheid creëren "slegs vir blanke", dan zou de consument dat niet mogen weten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige correctie reactie zou zijn:"We nemen aan wie wij willen, en daar hoeven we geen verantwoording over af te leggen."
Jammer genoeg is de wetgever in deze soort affaires héél fout.
![]() |
![]() |
#13 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 16 juni 2011 om 15:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kan je zeggen die klanten zijn racisten, mij goed, ... maar ik als baas mag toch nog altijd de meest geschikte kandidaat kiezen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
2. Lekker tendensieus artikel, daar de jongedame alleen één welbepaalde job werd geweigerd omwille van..(vreemde redenen) maar niet andere (publieke) jobs in de winkel... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij ons om de hoek, zijn er zeker 5 tewerkgesteld. Ook aan de kassa's. Lulkoek noem ik uw linken. Zoals deze zin: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 16 juni 2011 om 16:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aangezien de dame in kwestie niet is aangenomen, werd ze blijkbaar onbekwaam bevonden om de job uit te oefenen. Dat de reden hiervoor in haar huidskleur ligt, is louter haar eigen, niet-verifieerbare versie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Als je eens wist hoevaak de huidskleur misbruikt wordt, als ze niet krijgen wat ze willen...
Laatst gewijzigd door giserke : 16 juni 2011 om 16:43. |
![]() |
![]() |