![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weet iemand wie het was die zei '[Van Aelst] Een plaats op de Antwerpse lijst? Dat is niet de bedoeling, nee. Dan zal het allesinds zonder mij zijn'?
Ik wil namelijk ervoor zorgen dat elke echte nationalist voor de rest van zijn leven nooit voor die loser stemt... Dat die eikel het maar aftrapt en voor een van de traditios opkomt, de arrogante zak... Ik besef wel dat de journalist van de Standaard zijn naam niet zal lossen, maar wellicht zijn er mensen van binnen de partij die weten om wie het gaat; tijd voor een lek zou ik zeggen...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 6 juni 2011 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe dan ook, als de lijst er is moeten we zorgen dat iedereen die erop staat gevraagd wordt of hij diegene was die dit zei... ok, hij kan liegen, maar de kans is dan groter dat iemand tegen hem lekt...
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Persoonlijk denk ik dat het voor de N-VA geen goede zaak zou zijn moest Van Aelst op een lijst komen te staan...
(maar ik ben geen N-VA lid, dus ik moei me er verder niet mee ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Hij dit ... Hij dat ...
Het was toch La Homans ?
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kan voorlopig moeilijk tijd vrijmaken. Maar die gast (of vrouw) heeft mij aan zijn been voor de rest van zijn (politiek) leven, de slappe arrogante loser...