![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hallo iedereen. Na lange tijd nog eens online met een prangende vraag.
Ik ben al enige tijd op zoek naar een huis in de Vlaamse noord- of oostrand. Momenteel woon ik na 20 jaar Pajottenland en 5 jaar Leuven met mijn verloofde op een appartement in Zaventem. Nu ben ik echter op zoek naar iets ruimers. Gezien ik niet van de regio ben, irriteren de vliegtuigen mij énorm. Intussen weet ik waar zeker niet te gaan wonen (vooral Steenokkerzeel, blijkbaar), maar nog steeds niet welke gemeenten in deze regio de minste overlast hebben. Ik werk op de luchthaven, dus de westrand is jammer genoeg geen optie meer (de Ring is een verschrikking in die richting). Weet iemand waar ik heen kan? Kampenhout, Kortenberg, Bertem etc. Een beetje overlast is natuurlijk niet te vermijden, maar ik wil niet het gevoel hebben op een landingsbaan te wonen...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet eerlijk toegeven, af en toe hoor ik wel eens een vliegtuig, en af en toe hoor ik een boot op't kanaal. Voornaamste lawaai in't straat zijn de bussen van De Lijn. Maar met hun aantal ritten is dat ook beperkt.
Maar tja, ik woon dan ook aan de noordrand van het centrum van vilvoorde.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar valt het nog mee.
Aan de kust is het veel erger, vooral aan het ooststrand, bij 't minste zuchtje wind staan ze er met honderden vliegers te spelen... Da's pas overlast... ![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
er bestaan tegenwoordig kaarten van de regio rond de luchthaven waar de geluidsoverlast mooi staat aangeduid. Ik moet eens zien als mijn google-fu me niet in de steek laat...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 14 juli 2014 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon geduld hebben, binnenkort is er toch geen betaalbare brandstof meer en zullen het enkel stille zweefvliegtuigen zijn...
![]()
![]() |
#8 |
|
![]() als je nooit 's nachts moet werken, moet je misschien eens de treinverbindingen naar de luchthaven bekijken ? (maar dan wel rekening houden dat er misschien ooit wel eens uitzonderlijk een klein plaatselijk stakingske kan zijn van een uurtje maximum, niet meer....
![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 14 juli 2014 om 11:33. |
![]() |
![]() |