![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste mensen,
Ik verkoop vanaf vandaag bokalen gevuld met mijn eigen badwater. Ik heb 2 soorten: Nivea of Palmolive. Een eetlepeltje van mijn bouillon doet wonderen in een Bolognaise saus. Voor de vrouwen wil ik er een zelfgemaakte lotion aan toevoegen op aanvraag. Zeer goed voor de huid, tjokvol eiwitten en omega 3. Voor meer info, stuur mij een PB. Groeten Demper |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens het kijken naar Villa Politica leerde ik lucht verkopen.
Pijnlijk detail is dat ik niet weet hoe dat aan de man/vrouw te brengen en of men niet gaat twijfelen aan mijn oprechte bedoelingen als ik het zaakje verkoop. Dus de beste optie is dat ik dat eens ga vragen aan de een of andere politicus/politica. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kan ik uw brouwsels gebruiken als pesticide, insecticide en rattenvergif? De 3 opgesomde goedjes zijn tegenwoordig zo duur, en ik denk dat een Demper-brouwsel én héél goedkoop is maar vooral én heel doeltreffend? Dankuwel hoor Demper!! ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog een geluk dat het geen bruiswater is
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt voor uw interesse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Damn , we worden in de zeik gezet met al die reclame !!!!
Demper , hoeveel kost een potje ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik in't groot koop, kunnen we dat dan onderhands regelen en de BTW eraf laten?
![]() |
#8 |
|
![]() Wel moesten Demper en Universalia samenwerken....
![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Na mijn studie over het verkopen van lucht, tijdens het kijken naar uitzendingen van Villa Politica gaf ik het bottelen van lucht alvast uit ... aan een bedrijf buiten onze landsgrenzen. (het was goedkoper) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 maart 2013 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik verkoop mijn vuile onderbroeken op Kapaza. Ben er van verschoten hoe goed die van de hand gaan. Geen idee of het mannen of vrouwen zijn die die kopen. Sommige klanten komen zelfs regelmatig terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was er zelfs eens eentje die: ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Freudiaanse verschrijving ?
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() U ziet, Marie heeft Bokalen Badwater geprobeerd en ze wilt niet meer terug naar klassieke merken.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TOILETwatertje, iemand?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |