![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hbvl.be/limburg/halen/twe...dedigen-2.aspx
GRATIS verdedigen hé..dus voor niks hé..terwijl de nabestaanden wel moeten dokken.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets is gratis. Of kom je mij vertellen dat er ondertussen 200 werklozestrafpleiters bestaan, in België ?
Nabestaanden hoeven hiervoor niet te betalen. Strafpleiters van dergelijke processen genieten van gratis publiciteit. Ben eens benieuwd wat De Standaard dit weekend te vertellen heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Wat Eigenzinnig bedoelt is dat de benadeelden zelf hun advocaat moeten bekostigen, terwijl de crimineel gratis verdedigd wordt. Bovendien is een advocaat die ervoor zorgt dat dergelijke crimineel een minimale (of geen)straf krijgt een 'goeie', terwijl dat in feite totaal tegen hun deontologie is.
Wie er meer over wil weten moet maar eens www.kromrecht.be bezoeken. U vind daar een schat aan informatie over de advocatuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik weet is geen bewijs. Wat ik weet is dat er slimme mensen zijn, ook domme ook, maar ook competente. Ik neem aan dat dit op alle niveaus van toepassing is. De ene advocaat is al competenter dan de andere, net als het openbaar ministerie of de rechter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Rechters zijn toch meestal heel ervaren advocaten ? En advocaten zijn meestal politiekers. Rechters maken op voorhand afspraken met advocaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als je reacties van mensen wil kennen die de stellingen van kromrecht.be bevestigen : http://www.radio1.be/programmas/peet...-liegen?page=2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het dilemma van justitie is dat 2/3 van de wetmakers uit dat miliieu komt, het parlement lijkt soms wel een balie .. |
|
![]() |
![]() |