![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vandaag in de Franstalige pers:
Citaat:
een uur later in de Nederlandstalige pers: Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat noemen ze in het frans "politesse", er voor zorgen dat ge je minstens verstaanbaar kunt maken in de taal van het gebied waar je je gaat begeven. In Frankrijk of Wallonië spreek ik Frans, in Italië Italiaans, in Engeland Engels in Duitsland Duits en in Spanje doen we ons best om het in het Spaans gezegd te krijgen. En als je dat echt niet kunt, bestaan er nog handige vertaalboekjes waar je met enige moeite, zelfs uit een fonetische tekst, kunt uithalen wat je te vragen hebt. Maar als dat allemaal te veel gevraagd is moet ge niet verwonderd staan dat de plaatselijke bevolking je niet gunstig gezind is. Ik spreek het misschien ook niet allemaal even correct maar het opent in ieder geval wel overal deuren, en nergens heb ik heb ik al klappen ontvangen. Klappen gegeven aan een Franstalige doe ik ook niet, maar hem, wanneer hij er vanuit gaat dat hij het niet nodig heeft enige moeite te doen, via China te sturen naar zijn bestemming, wel. Laatst gewijzigd door Garry : 22 juni 2011 om 00:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Te belachelijk om woorden aan vuil te maken. Die man was ladderzat (volgens de politie toch), en zoekt nu een immens flauw excuus om de schuld op anderen te steken. Zielige poot...