![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() De vrijmaking van de kabel was voorzien voor oktober 2012. Iemand enig idee hoe dat nu juist zit ? Ik zie niet veel beweging en wens internet via kabel bij een andere provider dan Telenet.
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() edpnet of dommel zijn goed.
edit; sorry, dat is via telefoonlijn. Laatst gewijzigd door Liederik : 4 januari 2013 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() # 1 Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 4 januari 2013 om 19:30. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Openzetten kabel / ADSL ivm TV ??
ik ben voorstander , ookal ben ik niet geïnteresseerd !! Wegens: No cable , no DVB-T (+ no teletenne) , no Belgacom TV , no Mobistar TV , no TVV , no telesat casa CM casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2 & FTA DVB-T
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
uitstekende zet vd Vlaamse regering om concurrentie bij voorbaat onmogelijk te maken bij belgacom is het trouwens hetzelfde |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mobistar werkt inderdaad samen met Telenet, als virtuele operator voor de mobiele klanten van Telenet. Veel van die klanten weten niet dat ze in feite op het Mobistar netwerk zitten.
Telenet heeft er alle belang bij om de echte vrijmaking van de kabel zo lang mogelijk tegen te houden. Ze verdienen immers fortuinen hier in België want het is al meermaals bewezen dat de prijzen voor vaste internetabonnementen en digitale TV vele malen hoger liggen dan in de buurlanden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ze hebben in oktober Telenet verpatst aan een yankee-bedrijf. Dat is meteen dan ook het belangrijkste resultaat van liberaliseringen: rijkdom verpatsen naar het buitenland en onzin, miserie, verarming binnenhalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De "yankee" zal soms ook dichter bij ons vertoeven, hij heeft vorige maand in Ierland nog een kasteeltje voor meer dan 7 miljoen euro gekocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn die beter ?
Laatst gewijzigd door Rudy : 7 januari 2013 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dommel , en heb geen gebommel , sinds 2008
![]() wil niet meer weg of ik moet een beter aanbod vinden ![]() In't begin effe wel gerommel ivm aansluiten , en 1 keer de modem om zeep !! en 1 keer de snelheid lag op 14kb/s ![]() Maar dat lag aan de lijn zelf !! Hen gebeld , zij naar belgacom , was rap gefikst !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 januari 2013 om 19:55. |
![]() |
![]() |