![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110701_017
Te ziek voor woorden, maar goed ik wil dan ook kliklijnen voor andere dingen ook, illegale migranten, ministers die andere dingen dan hun werk doen,... als het hard moet gaan komt het hard terug
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is er verkeerd met meldpunten voor alles, zolang het maar niet anoniem is en pesters bestraft of beboet worden? De Ma kan er alleen maar op vooruitgaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zouden beter een kliklijn openen voor illegalen, zodat we dat gespuis dadelijk kunnen deporteren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() ...en waar ligt de grens?
kliklijnen voor "vermeende" zwartwerkers kliklijnen voor "vermeende" fiscale fraudeurs kliklijnen voor "vermeende" bouwmisdrijven kliklijnen voor "vermeende" drankorgels kliklijnen voor... Welkom in de politiestaat; de natte droom van elke control freak. Gedaan met de privacy, gedaan met de individuele vrijheid... Big Brother sees everything. In de pas lopen, anders ... Mooie samenleving die hier gepromoot wordt... Neen dank U!
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik las dit ook in de krant. Dat was even schrikken zeg?
Degoutant noem ik dat! heet VB heeft dit een jaar of 15 geleden ook gepromoot. Toen riep iedereen schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat het uit de hand zou kunnen lopen is geen argument. Alles kan uit de hand lopen. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 juli 2011 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik wil een kliklijn voor seriële bully's op internet-fora
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog een paar "heropvoedingskampen" voor stoute kroegbazen en "belgische democratische republiek" is van start ...
Ik ga alvast bellen om cafés te beschuldigen waar ze zevermuziek spelen... Veel mogelijkheden tot verdediging hebben cafébazen niet, woord tegen woord en wie gaat er een cafébaas geloven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik kom natuurlijk niet op café
![]() Dat is nog beter dan een kliklijn ![]() Ze zouden beter plaatsen inrichten waar de mensen gratis met elkaar kunnen communiceren en samenkomen zonder drugverbruik en andere opgelegde gezonde of ongezonde consumptie-kosten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel de pastoor mocht trouwens wijn drinken en voor de smoor was zo'n speciaal machine ontworpen waar rook uitkwam. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 1 juli 2011 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kliklijnen zijn voor ratten, ...
Mensen die de ballen niet hebben om zelf keet te schoppen of hun probleem aan te pakken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik kom niet in kerken waar de drug religie verkocht wordt in ruil voor gebedel ![]() Wat we nodig hebben zijn seculiere plaatsen waar we kunnen samenkomen zonder opgelegd drug- of ander verbruik noch contributies. Gewoon, voor het contact, onder gelijkwaardige burgers. Fora, dus En in de eerste plaats: politieke fora, zodat we weer aan echte politieke discussie kunnen doen, op echte fora, ipv op virtuele fora... Elk dorp moest zijn publiek forum hebben Dan moet ik niet altijd de virtuele dorps-idioot uithangen ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 1 juli 2011 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik kreeg onlangs een waarschuwing voor het waarschuwen van een andere medeforummer tegen het terugvallen in de ........-mentaliteit Dus moet ik voorzichtig zijn in het intomen van de zelfgerechtigdheid ![]() Die klikkers klikken niet anoniem, dus zijn het geen ratten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() De cafébazen, die tegen dit verbod zijn, gaan naar het schijnt in de tegenaanval met een... kaklijn...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |