![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik in de politiek ga tiens!!
Joehoe ![]() 't Is lang geleden (ik denk niet dat ik de laatste 3 jaar nog buiten K&K ben geweest) maar het kan wel weer eens. Geen idee hoe lang ik het ga volhouden (dat hangt van jullie, stelletje onnozelaars, af) maar ik gooi me er nog maar eens in. De reden? Iemand? Nee? Alla dan; 't is simpel. Hier in K&K valt ook geen zak meer te beleven. De uitweg zijn dus de politiek getinte forums alhier. Binnenkort zijn al mijn om hun genialiteit gewaardeerde schrijfsels ook in de politieke pagina's te vinden. Dat wordt smullen vrienden! Enige probleem dat nog rest is mezelf een politieke mening aanmeten. Je kent dat wel; waar ben ik voor en waar ben ik tegen. En waarom ben ik er voor of tegen? Enz. Maar daar geraak ik wel uit. Tot binnenkort!
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 10 juli 2011 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Bij welke partij zou je dan willen gaan als ik vragen mag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voorstellen?
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naast de bolletjes die je moet kleuren staan namen. Je stemt op degene wiens naam naast het bolletje staat wat je gekleurd hebt.
Let er de volgende keer maar eens op. Die namen staan daar echt!
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen 2u vanmiddag ligt mijn politieke geaardheid vast, zoveel is zeker.
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Even wat hulp bieden: mijn politieke strijdpunt is om de Vlaming wat meer karakter en ruggengraat te bezorgen. En dat doe je niet door hem een geel-met-zwart vlaggetje in zijn handen te stoppen, maar door in te spelen op zijn grootste angsten en fobieën. Daarom pleit ik voor een verplichte huisvesting in iedere Vlaamse gemeente van een zeker aantal moslims, Franstaligen en Ollanders, zodat de Vlaming dan verplicht zijn rug zal moeten rechten en niet meer kan vluchten naar een gemeente verderop waar er nog geen 'vrènde luzzen' wonen. Ideetje?
|
![]() |
![]() |