![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Smerige hondsvodden die een 55-jarige man langs achter aanvallen met z'n vieren.
Vuile, smerige klootzakken. brutale overval Wat moeten we daarmee? Een zware straf ware hier toch op zijn plaats. Minimaal een jaar lang werkstraf elke zaterdag of zo? En liefst vuil werk. Vuile, laffe ellendelingen... ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ja, 't zal weer aan kansarmoede liggen zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben voor het systeem van de verplichte legerdienst in zo'n gevallen. Laat het kiezen tussen gevang of legerdienst. Daar kunnen ze dan wat discipline en respect leren.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ik ben ervoor om er zoveel mogelijk zelf op te kloppen ter plekke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(ik heb ervaring met zowel er wél als er niet op terugkloppen, uiteindelijk kies ik nu definitief voor dat laatste zolang ik mijn huidig niveau van body-building kan ophouden. Daarna verzin ik wel een andere strategie) Laatst gewijzigd door eno2 : 16 juli 2011 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zogenaamde "bootcamps" lijken mij een betere oplossing. Ook daar heerst een ijzeren discipline, met vroeg opstaan, dan gaan werken, en na gedane arbeid verplicht een opleiding volgen. Dan zijn ze te moe en afgemat om nog aan rottigheid te kunnen denken. Verder een karig menu, geen playstations en dergelijke, en natuurlijk ook geen alcohol, drugs of zelfs maar tabak.
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ge moet ze geen wapens in handen duwen om ze km's te laten lopen met gewicht aan hun lijf. Is er geen plaatske voor in doel ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |