Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2004, 16:27   #1
Duif
Vreemdeling

Standaard

Hallo,

hoe zien jullie de toekomst ? volgens mij zal de situatie met de allochtonen enkel nog verslechten, de ghetto's zullen strakker aangespannen worden, de splitsing van de twee maatschappijen( de onze & de hunne) zal enkel scherper worden, ik word triest als ik door die straten loop, geen brugerzin, niks, enkel zin voor verkrotting, niks opegruimd op straat, het lijken soms wel vuilnisbelten, (zetels, tv's, diepvriezers die op straat geparkeerd staan) , zal het uiteindelijk lei(ij)den tot een burgeroorlog ? een tweede kristalnacht ? zullen wij dit nog langer pikken ? ik ben geschrokken toen ik daarnet enkele verhalen van agressie las ! volgensmij gaat het enkel nog verslechten, die jongeren zijn niet opgevoed ! bij hen, in hun hechte groepen geldt de wet van de jungle ...

mvg
Duif is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2004, 16:32   #2
Duif
Vreemdeling

Standaard

eventueel indien dit een europees probleem is kan op europees niveau gezocht worden voor een deportatie naar een land ver weg , in alle geval

er moet dringend iets GRONDIG veranderen
Oud 15 juni 2004, 17:11   #3
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

de toekomst?

oorlog.
dat is niet eens een speculatie maar een natuurlijke wetmatigheid.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2004, 17:22   #4
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

kzie die toekomst gelijk anders. EEn waar er niet constant menselijk afval van de ene uithoek naar de andere wordt gedeporteerd. Want hoe je het draait of keert, ze belanden sowieso ergens. zijn wij te laf om de problemen die zich voordoen als verschillende mensen samenleven aan te pakken? NEEN!
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2004, 19:17   #5
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duif
Hallo,

hoe zien jullie de toekomst ? volgens mij zal de situatie met de allochtonen enkel nog verslechten, de ghetto's zullen strakker aangespannen worden, de splitsing van de twee maatschappijen( de onze & de hunne) zal enkel scherper worden, ik word triest als ik door die straten loop, geen brugerzin, niks, enkel zin voor verkrotting, niks opegruimd op straat, het lijken soms wel vuilnisbelten, (zetels, tv's, diepvriezers die op straat geparkeerd staan) , zal het uiteindelijk lei(ij)den tot een burgeroorlog ? een tweede kristalnacht ? zullen wij dit nog langer pikken ? ik ben geschrokken toen ik daarnet enkele verhalen van agressie las ! volgensmij gaat het enkel nog verslechten, die jongeren zijn niet opgevoed ! bij hen, in hun hechte groepen geldt de wet van de jungle ...

mvg
Wat een zwartgalligheid

Ik zie niets van dat alles; ik zie een maatschappij die volop in beweging is en die zichzelf steeds vernieuwt. Ik zie nieuwe mensen, ervaar nieuwe kleuren, geuren en smaken, hoor nieuwe geluiden... Spannend, toch? Ik zie anderzijds ook een uitstervende groep mensen die zich daar uit alle macht probeert tegen te verzetten, maar die uiteindelijk toch het onderspit zal moeten delven... En zo hoort het ook!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2004, 20:44   #6
Duif
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Wat een zwartgalligheid

Ik zie niets van dat alles; ik zie een maatschappij die volop in beweging is en die zichzelf steeds vernieuwt. Ik zie nieuwe mensen, ervaar nieuwe kleuren, geuren en smaken, hoor nieuwe geluiden... Spannend, toch? Ik zie anderzijds ook een uitstervende groep mensen die zich daar uit alle macht probeert tegen te verzetten, maar die uiteindelijk toch het onderspit zal moeten delven... En zo hoort het ook!

ik trek gewoon de huidige tendenzen door en zie het leven niet doorheen een roze zonnebril, daar ik niks zie dat beterschap zal brengen, kom ik dientegevolge tot die conclusie... zin voor realiteit
Oud 15 juni 2004, 21:41   #7
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Wat een zwartgalligheid

ik trek gewoon de huidige tendenzen door en zie het leven niet doorheen een roze zonnebril, daar ik niks zie dat beterschap zal brengen, kom ik dientegevolge tot die conclusie... zin voor realiteit
Dan ben ik blij dat ik niet in jouw schoenen sta; ik had mezelf waarschijnlijk al lang onder een aanstormende trein geworpen...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 15 juni 2004, 21:46   #8
Duif
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Dan ben ik blij dat ik niet in jouw schoenen sta; ik had mezelf waarschijnlijk al lang onder een aanstormende trein geworpen...
ik het dagdagelijkse leven ben ik een gelukkig mens hoor, maak u geen zorgen

tis enkel als aan die shite denk dat mijn maag even keert, heel levenslustig
Oud 16 juni 2004, 08:44   #9
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hallo, hoe zien jullie de toekomst ? mvg
Ik hoop dat we binnen 15 jaar in een Mad Max situatie zitten: mijn biker-outfit ligt alvaste klaar en laat ons eerlijk zijn, Tina Turner wordt er niet jonger op hé
Oud 16 juni 2004, 09:17   #10
BartP
Burgemeester

Standaard

Citaat:
eventueel indien dit een europees probleem is kan op europees niveau gezocht worden voor een deportatie naar een land ver weg , in alle geval

En hoe beslist u wie er weg moet?
BartP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2004, 10:43   #11
Duif
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:

dat is een moeilijke he

maar ge kunt geen ommelet bakken zonder de eieren niet te breken
Oud 16 juni 2004, 10:49   #12
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Gewoon terug naar de Middeleeuwen misschien?

Ommuurde steden met daarbinnen de stedelingen en de rest van het werkend volk buiten de steden?

De industrieterreinen liggen toch al buiten de steden. De krant De Morgen heeft zijn hoofdkantoor ook al verplaatst en waarschijnlijk zullen nog meer bedrijven zich buiten de steden gaan vestigen.

Bijkomend probleem: moeten dan de richtingaanwijzers op de autostrades niet aangepast worden? Wie wil er dan nog naar Antwerpen of Gent of Brussel, Rotterdam, Amsterdam of Parijs rijden?
(buiten asielzoekers dan misschien?)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2004, 13:44   #13
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Tja, je kan de problemen zien of er met een grote boog om heen lopen.
Aan de vooravond van WOII zei de Nederlandse premier op de radio: ga nu maar rustig slapen, de regering waakt.
Enkele uren later stond Rotterdam in brand...

Zo kan het dus ook!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2004, 15:43   #14
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
Citaat:
Hallo, hoe zien jullie de toekomst ? mvg
Ik hoop dat we binnen 15 jaar in een Mad Max situatie zitten: mijn biker-outfit ligt alvaste klaar en laat ons eerlijk zijn, Tina Turner wordt er niet jonger op hé
Haha!
Ik hoop op een "waterworld" scenario.
Mijn duikpak ligt ook reeds klaar! 8)
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2004, 15:58   #15
BartP
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP

dat is een moeilijke he

maar ge kunt geen ommelet bakken zonder de eieren niet te breken
Probeer dan eens te antwoorden op mijn vraag. Ik ben benieuwd hoe u dat zou aanpakken
BartP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2004, 16:25   #16
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
Ik hoop dat we binnen 15 jaar in een Mad Max situatie zitten: mijn biker-outfit ligt alvaste klaar en laat ons eerlijk zijn, Tina Turner wordt er niet jonger op hé :wink:
Haha!
Ik hoop op een "waterworld" scenario.
Mijn duikpak ligt ook reeds klaar! 8)
Ik haat haaien.

2 votes voor Mad Max.
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2004, 17:15   #17
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een zwartgalligheid

neem me niet kwalijk, maar om dit uit de mond van een militerende homosexueel te horen, daar krijg ik gewoon lachkrampen van! 8)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2004, 19:11   #18
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Geschiedenis is een slingerbeweging.
Over afzienbare tijd zullen WOI+II als één grote periode worden gezien. In die periode is zowat alles afgebroken wat ook maar afgebroken kon worden, inclusief de financiële en sociale stabiliteit.
Op deze puinhoop is een nieuwe welvaart gebouwd en op die welvaart teert nu als een etterbuil de linkse beweging, met als uitzaaiïngen allerlei tegennatuurlijke en perverse fenomenen, die ik hier niet wens met naam te noemen.
Het lijdt geen twijfel dat de hoogtijdagen van links voorbij zijn. Er is met zekerheid een nieuw evenwicht in de maak dat zal terugkeren naar de fundamenten van onze welvaart: de productieve mens. In meer dan één betekenis.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2004, 00:16   #19
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Wat een zwartgalligheid

neem me niet kwalijk, maar om dit uit de mond van een militerende homosexueel te horen, daar krijg ik gewoon lachkrampen van! 8)
De humor ervan ontgaat me...

Citaat:
Oud 17 juni 2004, 05:29   #20
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe

De humor ervan ontgaat me...
Komaan Raf, zelfs ik weet waarom.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be