![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Waar zitten die Vlaams Belangers nu ??????
Bestaan zij nog wel ? Of zitten ze te kaarten met de NVA ? Nu al 2 Vlaams Nationalistische partijen buiten spel gezet Dan spreken we nog niet over het verleden zoals de Volksunie en de 101 partijkes van Bert den Bleiter Wij moeten niet oppassen voor Walonie maar wel voor Brussel Walen zijn mensen als wij, maar de Brusselaars zijn de parasieten. Denken jullie nu echt dat een West- of Oost Vlaming of Antwerpenaar of Limburger wakker ligt dat BHV gesplitst is of niet ?? Zij die aan politiek doen wel 0,000001% van de Belgische bevolking Die andere 99,999999% willen leven in welstand en zonder zorgen Zo simpel is dat. In het buitenland is Brussel enkel gekend voor zijn wafels en Manneke Pis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hier waarom.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=158339 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Antwerpen<>Gent heeft veel kapot gemaakt.
Mensen die het verschil kunnen maken worden buiten gewerkt of overlijden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwoord op de vraag " Waar zitten die Vlaams Belangers nu ?????? " , gesteld in de titel van deze draad:
We mogen veronderstellen dat de 506.697 kiezers van het Belang, op dit ogenblik, net als de 1.135.617 kiezers van de nva .... ..... op hun werk zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |