![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarop wacht u om ze te aanbidden.
Indien u hun pantheon wilt vervoegen weet u waar u aan de slag moet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen weet dat traiders dik geld verdienen...
Iedereen weet ook dat traiders na een jaar of 10 (in het beste geval ) meestal ook wel zijn opgebrand, ... stress en gaan zuipen met klanten eist nu eenmaal zijn tol... Niemand houd u tegen om het daar op de beurs te gaan proberen, |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Voor een nieuw tribunaal van Neurenberg ermee en de kogel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voorspelbare reactie van de Dixies en de Freelancers: ""ja die mensen hebben er wel hard voor gewerkt eh, alle andere mensen zijn profiteurs." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ze spelen god bedoel je ?
sommige traders verzetten 1 miljard per dag ( omzet) wat mij stoort is dat er gehandeld wordt met olie terwijl dit een vaste prijs zou moeten zijn om stabiliteit in de wereld te houden |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar laat het nu net zo zijn dat ik een aantal traders ken en allemaal zijn het basket cases. Massas geld, geen vrouw/vriendin, veel gezuip, gerook en nu en dan een lijntje.....en veel decadentie. Het hoort bij de job vrees ik ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() decadent
zoals Kerviel die 5 miljard in het rood ging zonder toestemming het is hun job , handelen op de beurs , de bank betaalt hen om te handelen op de beurs ( men leest soms 'spelen op de beurs' , het gebeurt veel te vaak vrees ik ) |
![]() |
![]() |