![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Eentje dat de bui mssn al ziet hangen?? Onenigheid? of gewoon de politiek beu?
Zal serieuze aderlating zijn voor de Tsjeven... Bron: http://www.destandaard.be/artikel/de...MF20110823_125 ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() het is pas geleidelijk dat ze haar nieuwe job zal beginnen. Kortom: er komt een regering en zij zal er niet meer inzitten, of de onderhandelingen mislukken en ze zal bij de volgende verkiezingen niet meer opkomen
|
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Als er een regering komt en zij verkiest om uit de politiek te stappen, dan zal er toch een haar in de boter zitten niet? Ze zal opgeofferd worden zekersssst...?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met haar achtergrond geloof ik gewoon haar motivatie - wat ze krijgt is een "betere" job volgens haar capaciteiten. Ze had overigens ook een steile carrière binnen de vakbond kunnen maken.
#5 |
Banneling
|
![]() Was minister zijn voor haar niet iets te hoog gegrepen?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
die duizend maal beter op de hoogte zijn van wat er aan de hand is dan hij of zijzelf. De eerste maanden heeft een minister alle tijd nodig om de lopende dossiers te verzoenen met het nieuwe regeerakkoord en de desiderata van zijn eigen partij.. Een helse job, die je heus na een 12tal jaar meer dan beu zal zijn.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nja als er een regering komt zal het aantal posten voor de CD&V beperkter zijn dan vandaag.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De prostitutie floreert...
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als Vervotte de handdoek gooit, ziet ze de bui hangen.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Haar pooierke, Yves "Twatter" Leterminé, is naar verluidt niet langer heer en meester over de stoep van Wetstraat 69. Dat is nu een tippelzone van de Wallosiciliaanse maffia die het vooral begrepen heeft op de exploitatie van goedkoop exotisch vlees en homo's.
Nu ja, ze zal toch sowieso voor eeuwig beschadigde waar en de bottom-bitch van Yves blijven. De ranzige geur van zijn aftertsjeef krijgt ze nooit meer uit haar truttenpruik, laat staan de wansmakelijke visuele trauma's die op d'r netvlies gebrand werden. De venerologische cadeautjes die Yves meebracht van z'n omzwervingen in harems overal ten lande, zullen een quasi permanente getuige zijn van haar zedeloos opportunisme. |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Zij zal niet de eerste zijn die de bui al ziet hangen, volgens mij wordt het de komende maanden een grote leegloop binnen de partij.
Misschien dan eens 5 minuten stilstaan om zich af te vragen waarom? |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat zij een stemmenkanon was.
De tsjeven zullen dit gewaar worden. Hier zijn een paar tsjeven uit de provincie Antwerpen, en volgens mij zitten daar geen 'beloftes' in. Marc Van Peel Philip Heylen Nahima Lanjri Sonja Becq Jef Van den Bergh Liesbeth Valentina Van der Auwera Kathleen Helsen Ward Kennes Dirk de Kort Tinne Rombouts Katrien Schryvers Griet Smaers
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() "Zeg maar professor, want in dit land kan iedereen minister worden..." zei Eyskens, maar hij was de toevoeging "... zolang men niet Vlaamsgezind is" vergeten.
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zetten hun Vlaamsgezindheid wel opzij, voor het postje, stijl Hugo "Leve Belgie!"Schiltz.
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() tja, als je in de politiek gaat, omdat je ambitie is om iets te doen voor de mensen, dan kun je de dag van vandaag beter stoppen, en echt in een branche gaan waar je effectief iets voor de mensen kan doen.
Politiek is een bedrijf geworden, waar je onder het mom van "eigen volk eerst" dichte en verre buren naar beneden moet duwen, en waar je moet inspelen op de laagst instincten van dommekloten, die denken dat zij beter zullen worden door wat ze anderen proberen te onthouden. Ik kan die dame alleen maar veel voldoening wensen in haar nieuwe job. Ps ik wens me expliciet te distancieren van de vulgaire praat die in deze topic neergescreven wordt. Laatst gewijzigd door spherelike : 23 augustus 2011 om 17:17. |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Graag uw advies, hoe ik iemand benoem, die denkt dat hij in een staatsbestel beter zal worden doordat de uitkeringen van anderen verminderd gaan worden ten gunste van de winsten van bedrijven bij hem ? Laatst gewijzigd door spherelike : 23 augustus 2011 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En hoe zou u iemand benoemen die denkt dat hij in een staatsbestel beter zal worden doordat de uitkeringen van anderen verhoogd gaan worden ten nadele van de winsten van de bedrijven bij hem? Of leeft u van de hemelse dauw????
|
![]() |