![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat wij in Vlaanderen, en blijkbaar ook in Wallonië, leven in een maatschappij waar in het publieke leven geen pertinente aanwezigheid van religie is.
Op een kerktoren enz. na. Wij zijn daar discreet over. Blijkbaar. Dat hadden ze in de fabriek van de Luikse siroop niet goed door. Wil jij straks op je blik witte bonen in tomatensaus een melding van de kathlieken, de protestanten, de Joden, de islamieten, de vrijzinnigen, of misschien wel de boedhisten ? titel: Perensiroop ligt onder vuur door halal-certificaat link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150811_01813983 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat een probleem? Wel, dan koop je toch een blik van een andere fabrikant waar zo'n vermelding niet op staat?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn hun boomgaarden niet bemest met varkensmest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Is er iets aan het eindproduct veranderd?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Voila!
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In elk product gemaakt van vruchten zit een zekere hoeveelheid alcohol. Spontante gisting is nu eenmaal onvermijdelijk en zelfs Allah himself kan dat niet tegenhouden.
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Overal in het Antwerpse op die verpakking stickers opplakken met poepgelei
Laatst gewijzigd door HRobin : 11 augustus 2015 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boycotten omwille van dhimmitude. Ik lust die draf sowieso niet: in 1e kan werd ik tijdens de voordoop verplicht dat goedje te vreten terwijl ik net drie tenen look had moeten eten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al da' geneuk over halal - niet-hallal , kotselijk !!!!
Eten dient om te (over)leven , niet om over zeiken !! In elk geval , zolang ik zelf mag bepalen wat ik wil eten !!!! Niemand gaat mij verplichten enkel het ene of het andere te eten !! Wanneer het om een echt medisch voorschrijven gaat , dan dient de patiënt er zich best aan te houden !! Nog dit: Al da' geloofsgeloof komt m'n strot uit !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 augustus 2015 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaltjes zijn toch verdraagzame mensen he...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets op tegen misschien ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben benieuwd naar een wetenschappelijke bron die aangeeft hoeveel % alcohol er in Luikse stroop zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee , het gaat om eten , de rest is zelfs niet belangrijk !!
In sommige landen verhongeren ze , of moet daar ook gezeikt worden wat voor label op het eten moet staan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat wel nog meer op onze producten. Ik zie bijgevolg niet in wat dit voor verband heeft met de honger in deze wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JvdB , jij stemt dacht ik voor het VB , ik dacht zij niet echt halal-gezind zijn , of ben ik mis ?? Verder , het zal op zich geen reet uitmaken dat ze halal willen , Je gaat door er niet van dood !! Ja ja , ik eet kebap !! Maar wat , stel een zware hongersnood & oorlog , er is bijna niks meer te verkrijgen , ga je dan nog uw eisen stellen ivm een geloofslabel op uw eten , of sterft men dan nog liever , en waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |