![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...saal-toe.dhtml
Gouden tijden voor OOST EUROPESE dievenbendes !!We worden overspoeld door stinkende marginalen uit die cutlanden !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goed dat men erbij zegt dat het eigenlijk de schuld van de korte herfstavonden en de nonchalante bewoners is.
Dat ontlast de politie (nog volop aan het bekomen van het Meulenbergtrauma) toch enigszins van die vervelende verantwoordelijkheid, nl. het waken over de veiligheid van de burger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Blijkbaar hebben een aantal van Meulenberg een tijdelijk jobje gevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 oktober 2013 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Lap, het is weer maar eens de schuld van de burger! Ze hebben gewoon met hun poten van ons bezit te blijven.
Den eersten die ik op heterdaad betrap, zal ik met alle macht afrossen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Jamaar damagnie! Ge moogt een weerloze, gediscrimineerde en verrijkende inbreker die zeker en vast een moeilijke jeugd had, niet afrossen!
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Meer nog: ik zal met veel plezier zijn neus in zijn hersens kloppen! Met een bezemsteel wel te verstaan. Is geen verboden wapen overigens.
Eén goed welgemikte slag en hij zal het niet meer navertellen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is allemaal de schuld van Zwarte Piet
![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben op slinkse wijze (goe gezegd, hé!) in 't bezit gekomen van een matrak. Mag ik daarmee op éne zijn kop trommelen?
![]() |
#11 | |
|
![]() Dat zal het CGKR helemaal niet plezant vinden...
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Xenophon , lol
![]() Citaat:
Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goeie radijs op het midden van zijn arm is al dik in orde, en behoedt jou voor problemen met justitie achteraf.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() stof tot nadenken ...
![]() Citaat:
Mocht je in zo een situatie verkeren/terecht gekomen zijn (liever niet dus) zou je inderdaad niet liever doen dan erop te gaan kloppen maar ... (inderdaad die eeuwige maar is daar weer) zo werkt dat in de meeste gevallen niet ![]() Misschien de grenzen uiteindelijk eens dichtgooien en de vraag stellen aan diegenen die komen binnen gezworven van einde ende verre: Wat kom je doen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 oktober 2013 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben ik daarover eventjes totaal van idee veranderd.... En ook over wapendracht. Hoewel idealiter....
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politie waakt er liever over dat die burger niet te snel rijdt wanneer hij met zijn wagen naar het werk of de winkel gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat voor velen een flatscreen en een mensenleven hetzelfde waard zijn, maar daar hoeft de overheid geen rekening mee te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nachtelijke controles op inbraken zijn veel lastiger voor de politie dan één man in een auto laten zitten om zo veel mogelijk geld binnen te rijven op korte tijd... In Wallonië zijn er nauwelijks snelheidscontroles en als er al zijn dan zie je ze van kilometers ver staan. Snelheidscontroles hebben niks meer met verkeersveiligheid te maken. Ik heb in mijn regio één keer een gerichte politieactie gezien tegen inbrekers: van 20h 's avonds tot 00h hielden ze auto's tegen... De inbrekers lachen zich een breuk als ze dat te weten komen. Laatst gewijzigd door Hypochonder : 29 oktober 2013 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |