![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het gaat de ronde dat JM Pfaff in 2012 voor NVA in Brasschaat zou opkomen bij de verkiezingen.
Zijn slogan zou zijn, Pif Poef Phaff en gij zijt af ![]() Ben benieuwd naar het wit konijn van de NVA Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 9 september 2011 om 01:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou me niet verwonderen, heeft zichzelf al genoeg geprostitueerd voor geld. N-Va op een kraag kan er nog wel bij. Tenminste als niemand meer bied.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Is hij die voetballer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Hij was vroeger een keeperke ja
Maar werd vooral bekend door zijn soap en ook door het feit dat hij honderden mensen bij hun kloten heeft gehad door zogenaamd als imbeciel door het leven te gaan. Pif Poef Phaff en jij bent af zei de Phaff en verkocht een girraf Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 9 september 2011 om 02:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 september 2011 om 02:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na Bracke verwondert niets me nog wat N-VA op de lijst zou zetten.
Bracke heeft dan nog wel wat verstand, Pfaff ruikt aleen geld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als dit geen grap was: bron? Het enige recente nieuws dat ik vind over Pfaff is dat hij overspelig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roddel jij graag ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als em het zo doet, belziek flink uittrappen ist prima.
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Waarom wordt er geen nieuwe rubriek opgestart: PPT = Pin & Puk Trolhoekje?
Waar is de bron? Of kan gelijk welk getrol zomaar als item op dit forum? ![]()
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() Is dit nu serieus of niet? Mag hopen van niet.
Al maakt het niet veel uit, politiek is zo al 1 grote show. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bron? bron? bron? . Jij gelooft alles als het maar in een krantje staat. Als je informatie krijgt van insiders, moet je hier dan steeds maar wachten totdat het aan de horen van een reporter komt? Typisch voor een Limburger - waaaar heb je daaat geleeeezen ?????????????? Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 11 september 2011 om 01:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Bron ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik hoop niet van Antwerpen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() De hemdjes met NVA op de kraag, of gaan er nog sponsors zijn van Pfaf? Let wel op, een kraag van een hemd is beperkt in plaats. Bard de wever zijn nek is wel dikker, die kan meer reclame kwijt.
|
![]() |
![]() |