![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Het zit er bovenarms op in de West-Vlaamse afdeling van de N-VA. Vlaams
minister Geert Bourgeois wordt normaal gezien op 13 juni lijsttrekker voor zijn partij in die provincie. Huidig kamerlid Els De Rammelaere zou de tweede plaats krijgen. Dat was alvast het voorstel van het provinciale N-VA-bestuur. Gisterenavond besliste het nationale kiescollege om de tweede plaats niet aan De Rammelaere, die ook schepen is in Tielt, te geven. Daarop besliste de afdeling Tielt uit het arrondissementele bestuur te stappen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, iedereen wilt aan de potten kunnen eh
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Boerswaswa is de alleenheerser, net als bij VB , de 3 grote tenoren... schijnt toch zo te zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Daar gaan we weer, iemand krijgt niet het plaatsje dat hij of zij wilt en dan moeten ze geen plaats (strijdplaats) meer hebben... mijn postje mijn postje en de rest kan ontploffen; vorig jaar hetzelfde in de West Vlaamse open VLD met Stern Demeulenaere.
Nu zal wrsch wel geen groot verlies zijn voor de N-VA want veel heb je die naamt toch niet gehoord hé.
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 6 mei 2010 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toch lijkt die me bekwaam maar zo oersaai. Gisteren nog gezien en gehoord in het parlement. Als Bart op TV komt dan je je nog verwachten aan het een of ander. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Het stoort mij wat dat mensen in tijden van zeer goede peiling zo reageren...
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Nu ja jammerlijk feit. Dat ze elders onverkiesbaar zou zijn bij dit politiek klimaat én met een palmares roept vragen op.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 6 mei 2010 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Och, bij elke lijstvorming, iedere keer, iedere partij, gaat het hard tegen onzacht. Niks nieuws onder de zon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Partijdemocratie moeten ze in de NVA nog wat leren. Maar wat wilt ge, het doel heiligt de middelen. Voorlopig toch. Laatst gewijzigd door system : 6 mei 2010 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wel nieuw is is dat dit plaatselijke akkefietje de pers haalt, zou de actie beschadiging N-VA al begonnen zijn? Laatst gewijzigd door daiwa : 6 mei 2010 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Het is omwille de goeie peilingen dat ze zo reageren, grotere kans op postje eh
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar heeft NVA zodanig veel vertrouwen in haar politiek personeel dat de lijsttrekker in Oost-Vlaanderen iemand is die tot voor een paar dagen niet eens lid was van de partij en die in West-Vlaanderen zowaar een minister van de Vlaamse regering (daar waar ze o ironie tegen samenvallende verkiezingen zijn omdat dit de status van de deelstaatparlementen zou beschadigen) waarvan vandaag reeds vaststaat dat ie niet zal zetelen in het federaal parlement. (Gelukkig voor NVA is ook SP.a in dat bedje ziek en die hebben nog minder excuses)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat haar stoort is dat ze 4 jaar haar botten heeft afgedraaid toen NVA op sterven na dood was en ze nu langs alle kanten wordt gepasseerd door o.a figuren die een paar jaar geleden nog SP.a butt stonden te likken.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 6 mei 2010 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Voor de rest heb je gelijk.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is politiek hé. Pakken en grabbelen wat ge kunt krijgen. Ik heb het nog gezegd dat ge daarvoor uit speciaal hout moet gesneden zijn. Politiekers zijn van het soort dat als ze schipbreuk lijden, ze eerst op de schouders van hun moeder of vader kruipen om zelf boven te blijven, daarna op die van hun partner en vervolgens op die van hun kinderen.
|
![]() |
![]() |