![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik weet niet zozeer of dit de juiste plek er voor is, maar ik kan het altijd proberen! Aangezien ik op dit forum verwacht meer werkende personen tegen te komen dan op andere fora.
Voor mijn scriptie over ondernemerschap ben ik dringend op zoek naar mensen die mij uit de brand willen helpen bij het invullen van een korte vragenlijst. Enige voorwaarden zijn dat je moet werken in een midden of klein bedrijf (minder dan 250 werknemers) en een bedrijf dat al langer dan 3 jaar bestaat. Het gaat over de invloed van bepaalde dimensies op de prestaties van een bedrijf. Hierbij de link: http://www.thesistools.com/web/?id=466834 Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Brian |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moest het zijn dat voor een 'bedrijf' van 1500 werknemers men het dan 6 keer zou mogen invullen, met veel plezier, maar ik vermoed dat dat niet de bedoeling is ?
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een enquete!
![]() En ik die dacht dat nieuweling-enqueteurs hier niet meer welkom waren. Je ziet er nog amper tegenwoordig. ![]() Jammer genoeg heeft ook deze weer een veeel te lange enquete bij. Niet aan te beginnen om die 6 keer met allerlei onzin in te vullen. Er is bovendien niet eens iets te winnen. Ik ga dus maar eens passen.
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Haha dan zou ik al wel een stuk op weg zijn haha, maar nee helaas dan valt het niet in mijn doelgroep.. Toch in ieder geval bedankt!
Laatst gewijzigd door Brianlveld : 1 mei 2015 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ja, Brian ... Op de eerste mei kom je daarmee af. Kon de timing nog slechter?
Dat wordt tweede zit jong! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |