![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Onze Aartsbisschop (die het durft zeggen) heeft wederom ons gewaarschuwd tegen homo's
Hij blijft dit maar telkens opnieuw doen Als echte gelovige moet hem hierin dan wel toetreden. EN SCHIET NU WEER NIET OP DE PIANIST The Piano |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als pianist zou ik me in het steeds strenger islamitische monoculturele Antwerpse milieu ook niet zo gerust voelen. Mohammed verbood zang en muziek als zijnde verderfelijk. Veel streng gelovige moslims zijn dan ook overtuigd dat o.a. pianisten net zoals homo's best snel deze wereld verlaten om in de hel te gaan boeten voor hun zonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je hier ook een bron voor, of zijn het wéér leugens?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien je geschiedenis van leugens en bedrog op dit forum, lijkt de eerste verklaring het meest voor de hand te liggen. En te uwer informatie: schelden en beledigen zijn niet toegelaten op dit forum.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 21 september 2011 om 05:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw held heeft gezegd dat homofiele priesters opnieuw welkom zijn in de kerk en slikt zijn harde woorden uit het verleden in. Citaat:
Voor de rest is er niets van uw post in de media terug te vinden. Ik vrees dat ge het dus verkeerd begrepen hebt.
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De journalist van dienst sprak wel dat hij het op een menselijkere toon sprak maar dat hij bij zijn standpunt bleef over homo's en de kerk Ik ken je bron niet, misschien een blog van een homo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alles van nieuws op de VRT wordt gestreamd. Maar het lijkt me eerder te zijn zoals Raf zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Wat is het probleem ?
Wat hebben homo's te zoeken in de kerk ? Je vindt toch ook geen vegetariërs in de slagerij ?
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Borremans werd toch niet aan de kant gezet omdat hij homo was, maar wèl omdat hij openlijk samenwoonde met zijn partner dacht ik. Dat mag een heteropriester toch ook niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Voor één keer mag raf ook gelijk hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het er moeilijk mee, maar, moest het zo zijn, dan laat ik mijn goed hart zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |