![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Help, er is een zendertje in mijn fiets geplaatst.
Wat kan ik ertegen doen? weten jullie waar ziets wel zit? Hebben jullie ooit zoiets eerder gehoord of ervaren? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
Die zou ik eerder hebben opgemerkt, ik heb een gevoelig gat, en wellicht na een stevige groente maaltijd hebben uitgepoept.
http://www.burojansen.nl/traa/b5_12_18.htm Het probleem speelt blijkbaar al langer. Het gaat dus om een GPS zendertje als een trackingsdevice in een strafrechtelijk onderzoek. ![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 14 september 2011 om 15:42. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
Zo zot als een achterdeur...
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
Maar als hem bij de Hema heb gekocht, dus geen heling, en je steeds merkt dat vreemde mensen zich in je buurt begeven en je vaak ook aanstaren alsof je twee horens aan je hoofd hebt? Zijn deze mensen dan wat ze in Nederland VRIJWILLIGE POLITIE noemen en ik liever spreek van een STASI? Het lijkt niet alsof men aan het opsporen is maar de groots mogelijke reputatieschade wil veroorzaken.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gebeurd niet gemakkelijk, maar ik ben het hier eens met U Filosoof.
@Codfried, hebt U een mobiele telefoon?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 september 2011 om 15:49. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
ik ben er zeker van dat ze je een dezer dagen met veel geweld en machtsvertoon uit je bed komen tillen. Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 14 september 2011 om 15:51. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge hebt het 'zendertje' of wat dat ding ook is op de foto, dus uit uw fiets kunnen verwijderen? Laat het eens nakijken of vraag eens op een forum of mensen dat voorwerp herkennen en waarvoor het zou dienen in een fiets. Ik zou niet weten wat dat voorwerp op de foto is. Het is in ieder geval niets mechanisch, en dat is hoe ik me de essentie van een fiets voornamelijk voorstel. Iets van een lamp misschien? Waar in de fiets zat het?
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 september 2011 om 15:56. |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() [Hema rookworst: een Nederlands instituut] Neen, lieverd, dit plaatje vond ik met google. Maar je ziet: deze krengen zijn heel klein en Nederland als fietsende natie is dus het kind des doods van hun Staat die hen afluistert en nu zelf achtervolgd bij het fietsen. Wij zijn terug bij de hoogtijdagen van Lodewijck XIV. Straks gaan ze enge dingen doen met de Hema rookworst en de stroopwafel en de Hollandse Nieuwe, want niets is dus meer heilig. En vanmorgen tijdens het poepen vroeg ik mij af hoe ze deze activiteiten financieren, onder welke post dit op de begroting staat, net als de supletie op de dotatie van menif forummer op sommige fora: hoe wordt dat toch verantwoord? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 14 september 2011 om 16:12. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U loog dus? Of u vermoed dat er iets in uw fiets zit maar weet het niet? Of heeft u voorbeelden van andere mensen die zendertjes in hun fiets aantroffen?
Geheime diensten kunnen inderdaad te ver gaan daar niet van. Indien we niet oppassen zijn ze een poort naar een dictatuur. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 september 2011 om 16:16. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Banneling
|
|
|
|