![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is de hoofdreden bij het falen van het blok op 13 Juni ? | |||
Demonisering blok omwille van recente criminile incidente.. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 14,52% |
Links getinte media... |
![]() ![]() ![]() |
22 | 35,48% |
Bod niets nieuws en meer bepaald geen oplossingen aan.. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 12,90% |
Positioneert zich enkel met hun bekenste kopstukken..geen vernieuwing.. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,45% |
Veroordeling Hof ivm racistische teksten... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,23% |
Veel te softer opstelling sinds ontstaan... |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,84% |
Succes andere partijen maw betere en andere alternatieven... |
![]() ![]() ![]() |
7 | 11,29% |
Te negatieve opstelling... |
![]() ![]() ![]() |
7 | 11,29% |
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Toch even ( voor de verandering ) een klein polltje in 't geval dat het blok zondag klappen krijgt .En ik bedoel hier degelijk onder de drempel van vorige Vlaamse verkiezingen , he !!
Meer bepaald wat de uitleg hiervoor gaat worden , gegeven door de forumblokkers.Ben nieuwsgierig waar we gaan uitkomen.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neruda, ik weet nog steeds niet op welke partij jij stemt. Hou je dat geheim? Of heb ik het ergens gemist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op 31 juni zal het Vlaams Blok verliezen !
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als je de strekking van de huidige staatshoofd van Chili vindt ..dan heb je raak.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik mis de optie : dan hebben ze gefoefeld met de stemcomputers.
Want peilingen zijn peilingen en verschillen altijd van de uiteindelijke uitslag maar zo ver er naast dat zou wat te zijn.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat foefelen met stemcomputers dan een optie? Ik dacht dat dat standaard was.
We spreken hier wel over politiek he.
![]() |
#10 |
|
![]() Neruda ik betrouw niemand. En zeker geen politiekers.
Zie topic over bugs in stemcomputers. Om te zien Neruda wat ze zouden zeggen bij een nederlaag die vanhet Vlaams Blok zal je ze eerst eens moeten laten meeregeren denk ik.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maw jij kunt een hele sterke technische voetbalspeler zijn maar met een anti-sympathiek gedrag zal je nooit in de ploeg opgenomen worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Er zijn genoeg ettertjes die het tot voetbalvedette geschopt hebben Neruda.
Kijk maar eens naar Nederland...daar krijgen ze de ettertjes gewoon niet UIT de ploeg ten voordelen van sympathiekere spelers.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat betreft uw etertjes in Nl ..ze zijn er nog inderdaad ..maar nog één extra jaartje zware chemo blijven geven.en de kankercelletjes zullen voorgoed verdwijnen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stem je op de SP.A in België? Of op een ander? Of zeg je dat liever niet? (dat is uiteraard je volste recht) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Chile één van de weinige latijns amerikaanse naties die de economische recessie overleefd heeft en het zeer goed doet. Het lijkt nu wel vanzelfsprekend voor welke strekking ik het meest aangetrokken voel , niet ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het dan de sociaal-democratie van SP.A die je goed vindt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Hmm, momenteel 8 stemmen op 'linkse media' terwijl het VB in deze laatste rechte lijn naar de verkiezingen toch wel eerlijk behandeld werd door de vrt (of wordt vtm (kan ik niet bekijken via mijn antenne) en de kranten (met wellicht De Morgen op kop) bedoeld?).
In Audit 04 kregen ze alvast een gelijkwaardige behandeling. En in Woord tegen Woord krijgen ze ook hun kans (die ze al dan niet benutten).
<font color="Red">21 April 2004 Geen aanslag op de vrije meningsuiting</font> Letterlijk uit het arrest: "De Wet van 30 juli 1981 staat niet in de weg dat door een groep of vereniging schokkende, verontrustende of zelfs kwetsende ideeën worden geuit. (…) Kritiek, zelfs hevige kritiek door eender welke groep of vereniging en nog meer door een politieke partij is en blijft mogelijk." |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als het vlaams blok een eerlijke kans krijgt en de standpunten rustig mag uitleggen of zich mag verdedigen stijgt het plots in de peilingen... nog het groot debat op TV 1 en op VTM rustig doorkomen en er komt nog een procentje bij
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Neruda,
We leven hier niet in Rusland ? Moment een beetje he. In welk land maakte men wetten om politieke tegenstanders te kunnen vervolgen ? Juist USSR. In welk land nam men burgerrechten af van mensen die een andere mening had ? Juist USSR. In welk land bracht men effectief mensen met een andere mening voor de rechtbank ? Juist USSR. en dan nu In welk land heeft men wetten gemaakt en speciaal aangepast om een politieke tegenstander te kunnen vervolgen ? Juist Belgie. In welk land gaat men binnenkort een wet goedkeuren om burgerrechten af te nemen van mensen wegens her verkondigen van hun (foute ?) mening ? Juist Belgie. In welk land heeft men effectief een proces aangespannen tegen mensen met een andere (foute ?) mening ? Juist Belgie. en dan moet ik gerust op mijn twee oren slapen en er zeker van zijn dat we niet in de USSR leven ?
![]() |
![]() |