![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...html#reactions
Citaat:
Die toekomstige regering die hieruit zal ontstaan worden is mijn vertrouwen niet waard, deze volkslakkerij is letterlijk om van te huilen. En dan de kranten nog: HISTORISCH AKKOORD!!! Komaan zeg... Wie gaat hier nog in trappen?? De mensen die alleen maar naar het vrt nieuws zien, misschien. Wacht maar tot de volgende verkiezingen, manneke. Uw gezicht gaat wit zien van al die traantjes die je zult laten. Laatst gewijzigd door matthias999 : 26 september 2011 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet van wakker liggen. Boontje komst steeds om z'n loontje...
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() het is zelfs zo'n goed akkoord dat niemand er de tekst van durft vrijgeven !
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Achja, de kritiek van De Wever moest er ook komen, dat werd ook van hem verwacht. Uiteraard was het op voorhand al opgemaakt. Het is ook normaal als je langs de verliezende kant staat dat je zo uit de hoek komt, of hoort te komen.
't is ook allemaal een toneeltje hé. En met zulke nieuwe topics moeten we dan verder op politics.be ? : Citaat:
*zucht* Laatst gewijzigd door Bulevardi : 26 september 2011 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je die mannen bezig hoort over dat akkoord zit er écht alles in, tot nucleaire kernfusie toe
![]() Zolang het akkoord geheim gehouden wordt blijf ik van mening dat het een afgrijslijk slecht akkoord is.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Zelfde met Kris Peeters, want die is er toch ook niet zo tevreden mee... |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo een dingen zijn op zich al onaanvaardbaar. Wat er ook bij komt. Het is geen manier om een totale splitsing voor te bereiden op een paar legislaturen, en DUS is het slecht. Als het de splitsing niet terdege in de hand werkt, is het een slecht akkoord, PUNT. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() Citaat:
![]() Tiens... die commentaar van Wouter Van Besien, waar jij het in je eerste post over had,... ging dat nou net niet over de kritiek van De Wever? |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever heeft tot nu toe ook alleen maar kritiek geleverd op wat verschenen is in de pers. Op de rest blijft hij, ondanks alle openheid van de onderhandelaars, nog steeds wachten. Zou daar een specifieke reden voor zijn, ondanks de beloftes en ondanks het feit dat er een akkoord is? Waarom mag N-VA en bij uitbreiding eigenlijk de rest van Vlaanderen eigenlijk niet weten wat daar in staat? Heeft u, met al uw politieke kennis, daar enig idee van?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik ga me er dus nog niet over uitspreken. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik snap niet dat jij dit een goed akkoord kunt vinden, maarja ieder zijn mening.. |
|
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
Daarom ook dat BDW achter die teksten vraagt. En ik ook.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Peeters doet wat zijn partij hem beveelt.
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag was waarom we de akkoorden niet mogen zien. U antwoordt naast de kwestie, maar ik heb zo een vermoeden dat je dat niet beseft.
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik zei enkel dat het van De Wever verwacht wordt om wat kritiek te geven, om zijn stemmers te sussen. Omdat dit in het politieke toneel in de media zo hoort. Als hij het niet doet krijgt hij ook kritiek. Zo is dat nu eenmaal objectief gezien. Ik vind het voor de rest ook wat kinderachtig dat de kampen die hier verdeeld zijn op het forum elkaar moeten gaan uitjouwen met "jullie zullen nog bleiten", "we spreken elkaar binnen x aantal maand elkaar", en ander voorbarig onvolwassen gedoe. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het enige wat je wil horen is dat ik het niet besef. Leuk, je hebt gewonnen. Kunnen we nu verder misschien? |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BDW vraagt die teksten. De N-VA haalt in de peiling 36% van de stemmen en laat de andere partijen ver achter zich. Waarom eist Bart De Wever die teksten niet gewoon !
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |