![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Caroline Gennez (SP.A) hoopt zelfs voor 10 tot 20 jaar van de staatshervorming verlost te zijn.
![]() Gelukkig krijgen we waarschijnlijk Carolientje Gennez als minister... want het zijn ongelooflijke moeilijke tijden die ons te wachten staan... en dan hebben we nood aan personen die tegelijkertijd bekwaam, moedig, doortastend... en daarenboven nog eens kinderlijk optimistisch zijn... Bovendien is ze vooruitziend... Want had zij na dag 3 al niet gezien dat er genoeg op tafel lag om een regering te vormen? En slaagde zij er niet in Bart De Wever buiten spel te zetten? Zij verdient alleszins ons respect... ![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111011_074 Laatst gewijzigd door freelancer : 11 oktober 2011 om 21:55. |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou er nog om kunnen lachen als ik in het zwart zou werken.. Maar spijtig genoeg doe ik dat niet.
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tien jaar, min vier jaar voorafgaande politieke crisis betekent toch nog zes jaar stabiliteit.
Knap. |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als iedereen zo tevreden is, waarom haalt NVA dan nog 35 procent??
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik zou al verbaasd zijn als de roep naar hervorming een jaar stil ligt.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat ge werkt verklaart al veel. Wat valt er profijt te doen aan werken in het zwart. Het zijn eerder zakenmensen zoals bouwpromotoren en dergelijke die voor miljoenen zwart in hun zakken steken.
Laatst gewijzigd door Garry : 12 oktober 2011 om 00:59. |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik voorspel dan ook geen millimeter meer stabiliteit de komende jaren en zelfde gepalaver tot volgende verkiezingen en ver daarna. Vermits mijn en onze stem toch minderwaardig is zowel hier als in het echte leven blijkbaar moet ik maar stilaan eens denken om niet enkel niet meer actief deel te nemen aan dit circus maar ook niet meer trachten de boodschap uit te dragen en lekker even asociaal te worden als de rest, toch op dat gebied alvast... Zal wreed moeilijk worden want meer geestesrust zal het me spijtig genoeg niet echt geven vrees ik. We worden dagelijks te hard geconfronteerd met de scheef gegroeide realiteit ervan.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geeneen Vlaamse partij gaat het aan durven om de regering te laten vallen. Want dan moeten ze naar verkiezingen. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het ironische aan verkiezingen: de bedreigden regeren samen in schrik voor de overwinnaars, en zo krijgt een bevolking perfect het complementaire beleid dat hij verkozen heeft. Enfin, vooral in Belgie waar een meerderheid niet nodig is.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 oktober 2011 om 05:21. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK zal u zeggen waarom die hervorming niet stilligt
er zitten teveel dubbele bodems in de tekst, en er staat teveel dat dingen kunnen aangepast worden. Net zoals die percentages en die transfert percentages ook no gkunnen aangepast worden. Dit wordt nog jaren debatteren over 0.1% |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gelooft ge toch zelf niet, ge zit bovenop een kruidvat, ze hebben er de lont misschien uitgetrokken, maar ze ligt er nog altijd vlak naast te smeulen...
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() begin 2013 zullen er al problemen zijn, met de benoeming van die burgemeesters.
de roep van de Franstaligen om die metropolitane gemeenschap meer bevoegdheden te geven, zal groter worden hierdoor. Gans Vlaams-Brabant wordt conflictgebied, maar dat was de bedoeling van de Franstaligen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb het niet over schuld hé, ik heb het over intentie.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |