![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Quid Dehaene?
De zaak DEXIA krijgt met de minuut meer en meer een vies geurtje... Sommige 'tongen' beweren zelfs dat onze regering in lopende zaken wel eens in het herfstzonnetje zou kunnen komen te zitten... (gelukkig voor Yves Leterme is hij kortelings weg... Dat zal hij tenminste hopen)... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Quid Dehaene?
Is die man nu nog niet met pek en veren bedekt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meneer Dehaene blijft normaal zitten tot in mei 2012. Als ik iets te zeggen had, ik zou Dehaene zijn bezittingen aanslaan. ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik mijn gaspedaal even te ver indruk, behandelen ze mij als een moordenaar. ![]()
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 20 oktober 2011 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de pek wordt momenteel gebruikt door Crevits, de minister van puttekes vullen.
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Laat het ons simpel houden hij heeft dexia bestuurd zoals hij daarvoor het land bestuurd heeft. Beide een immense puinhoop
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() En toch blijkt hij er weer ongestraft vanaf te komen, een doorlichting van die man z'n rekeningen/bezittingen, en die van z'n familie dringt zich op.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als mensen op partijen zoals de CD&V blijven stemmen, dan geven ze hem nog gelijk ook.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie moet dan JL Dehaene vervangen in Dexia Holding ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Om gestraft te worden moet natuurlijk zijn schuld bewezen worden... wat uiteraard (nog) niet het geval is.
Laatst gewijzigd door freelancer : 20 oktober 2011 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik wil het gerust gratis doen. Van hier uit mijn luie zetel. En niet eens zoveel slechter waarschijnlijk?
Laatst gewijzigd door eno2 : 20 oktober 2011 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De CD&V zit er vol mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet precies niet echt hoe het Belgische gerecht werkt?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Wie gelooft deze schijnheilige volks verlakker nog. Waarschijnlijk mag hij daarom in het even schijnheilige OESO orgaan vet betaald gaan zetelen. Waarschijnlijk betalen die hem een "intrede vergoeding" die hoger ligt dan zijn "uittredingsvergoeding", waar hij zo "grootmoedig" afstand van heeft gedaan. De schijnheiligheid ten top. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() My car is not German, I don't drive a car . My vodka is not Russian. I dont't drinnk.My pizza is not Italian, I do not eat junk food. My kebab is not Turkish, I'm vegan. My democracy is not Greek(that was direct democracy). My coffee is not Brazilian, I do not consume any drug. My movies are not American, I do not waste my time on movies. My tea is not Tamil (no drugs) My shirt is not Indian, I only wear hightech fiber. My oil is not Saudi, I do not use oil at all. My electronics are not Chinese. My numbers are Arabic, and my letters are Latin., but the inventors are all dead. And I do not complain that my neighbo(u)r is an immigrant. Pull yourself together , Junior!
Ik zie dat je jouw LImericks nu op Seniorennet publiceert! We kunnen dus samen kaarten in de oudjesclub aldaar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |